اخبار

شرکت Tikkurila پرایمر اپوکسی با خواص ضد خوردگی بهینه معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Temacoat HS-F Primer جدید ترین محصول Tikkurila در بخش پوشش های صنعتی می باشد. این پوشش اپوکسی دارای دوام و مقاومت خوردگی بهینه, زمان سریع اعمال لایه بعد و چسبندگی عالی به سطوح فولاد, روی و آلومینیوم میباشد. این پرایمر می تواند جهت پل ها, پالایشگاه ها, نیروگاه ها و سایر تجهیزات و سازه های فلزی استفاده شود.

جامد حجمی Temacoat HS-F Primer حدود 80 درصد می باشد. بنابراین این پوشش دارای مقدار VOC پایین تری نسبت به پرایمر های اپوکسی متداول می باشد. این پرایمر حتی در دماهای پایین ( تا °C 10- ) زمان خشک شدن و زمان بازپوشانی کوتاهتری ایجاد می کند که این یک مزیت قابل توجه می باشد. Temacoat HS-F Primer می تواند در تمام فصول سال و در تمام مناطق آب و هوایی اعمال شود.

این پرایمر با عملکرد بالا قادر می سازد تا بتوان محدوده گسترده ای از ضخامت ها را در یک لایه بدست آورد. همچنین فرآیند پوشش دهی سازه های پیچیده را ساده تر می کند. Temacoat HS-F Primer برای حفاظت طولانی مدت از فولاد توسعه داده شده است و نسبت به پرایمر های متداول بسیار سریعتر سخت می شود. به گفته Michael Aamodt استفاده از این محصول باعث صرفه جویی در زمان می گردد زیرا این پرایمر پس از دو ساعت قابل پوشش دهی با پوشش رویه است.

بنابراین کار رنگ آمیزی را می توان در مدت یک روز به پایان رساند. مزایای Temacoat HS-F Primer به شرح زیر می باشد: – قابل اعمال در تمام فصول سال (از دمای °C 10- تا °C 40 )  – خشک شدن و سخت شدن سریع بویژه در دماهای پایین – جامد حجمی بالا (80 درصد) – VOC پایین (g/l 200) – مقاومت خوردگی بالا – چسبندگی عالی به فولاد, آلومینیوم و گالوانیزه – اعمال آسان بوسیله اسپری بدون هوا و قلم مو.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا