اخبار

شرکت SIPA سامانه های تعویض سریع قالب جدیدی را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت ایتالیایی تولیدکننده ی ماشین آلات با نام SIPA، سامانه ی تعویض قالب سریع را برای دستگاه های قالب گیری تزریقی-کششی-دمشی تک مرحله ای (ISBM) سری ESC SP تولید کرده است. با تولید این سامانه مدت زمان تعویض قالب می تواند به ۱۵ دقیقه کاهش یابد.

سامانه های SIPA ECS SP برای ساخت محصولات خاصی مناسب است. از جمله این محصولات می توان ظروف نگهداری مواد دارویی، لوازم آرایشی و تجهیزات مراقبت شخصی در حجم های ۲۰ تا ۵۰ میلی لیتر را نام برد. تولید این سامانه های جدید این امکان را فراهم می آورد تا ایمنی تولید این محصولات افزایش پیدا کند.

دو مدل برای ساخت این دستگاه ها مناسب شناخته می شود. یکی از این مدل ها ECS SP 50 بوده که نیروی گیره ی تزریق 500 کیلونیوتن و مدل دیگر ECS SP 80 با نیروی گیره ی ۸۰۰ کیلونیوتن می باشد. این سامانه ها دارای فرآیند خودکار جدیدی بوده که برای بارگذاری و باربردای پیش ساخت ها استفاده می شود. به همین منظور به منظور کارکرد دقیق و اطمینان از باز شدن قالب مطابق با طول پیش ساز از حسگرهای مضاعفی استفاده شده است.

با بهبودهای هوشمندانه ای که در این سامانه ها ایجاد شده است تعویض قالب های دمشی آسانتر شده است. با قرارگیری قالب درست در کنار گیره، تنها با یک فشار دست این قالب می تواند سر جای خود قرار گیرد. تمامی این فعالیت ها به منظور آسانتر ، سریعتر و ایمن تر شدن فرآیند تعویض قالب برای اپراتورهای دستگاه های ISBM صورت گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا