اخبار

شرکت Lubrizol نوآوری های TPU مخصوص کفش و تجهیزات الکترونیکی را در ChinaPlas 2018 معرفی کرد

بسپار/ایران پلیمر شرکت Lubrizol در CHINAPLAS2018 پلی اورتان های گرمانرم خود با نام Estane® را تحت عنوان نوآوری های TPU معرفی نمود. محدوده ی کاربرد محصولات این شرکت مخصوص صنایع تولیدکننده ی نهایی همچون تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی، تفریح و سرگرمی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می باشد.

گونه های تولیدی این شرکت با نام های Stat-Rite® و Carbo-Rite™ پلی اورتان های گرمانرم مخصوص صنایع الکترونیک می باشند. با توجه به پیشرو بودن شرکت Lubrizol در تولید بسپارهای مهندسی، این شرکت موادی با بالاترین کیفیت دارای ویژگی تخلیه ی الکترواستاتیکی دائم (ESD) مخصوص کاربردهای الکترونیکی را تولید می نماید. حین نمایشگاه مشتریان قادر بودند تا از محدوده ی گسترده ای از محصولات بسپاری رسانا تحت اسامی نام برده شده دیدن نمایند. این گونه ها قادرند بر اساس سفارش مشتری، چه از لحاظ نوع بسپار، پرکننده و سایر افزودنی ها تولید گردند.

این شرکت با تولید گونه هایی از قبیل سری New Estane® SKN به ایجاد نوآوری هایی در زمینه ی تولیدات دستگاه های تلفن همراه، سیم های الکترونیکی و تجهیزات الکترونیکی قابل پوشیدن، انواع کابل ها و سایر تجهیزات کمک می نماید. این گونه های تولیدی TPU پایه پلی استری بوده که دارای شفافیت مضاعف می باشد.

در بین گونه های مختلف تولیدی این شرکت Estane® TRX مخصوص صنعت کفش تولید شده است. این گونه ی تولیدی با تغییراتی که در ساختار آن داده شده است دارای فرآیند پذیری بهبود یافته ای بوده و قابل قالب گیری تزریقی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا