اخبار

شرکت KraussMaffei Berstorff رکورد ثبت سفارش سامانه های دانه ساز را شکست

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت KraussMaffei Berstorff رکورد جدیدی را در رشد قابل توجه ثبت سفارشات خود برای سامانه های دانه ساز (pelletising systems) مخصوص PVC و پلی الفین ها ثبت کرد.

دستگاه های جدید تولیدی طول فرآیندی L/D برابر با 32 را دارا بوده که برای اولین بار در نمایشگاه K2016 نشان داده شد. در مورد دستگاه های دانه ساز پلی الفین ها، مشتریان غالبا با اتکا به عملکرد این دستگاه ها بوده که به تولیدات این شرکت اعتماد کرده و تک ماردان های سری 36D را خریداری می نمایند.

آقای Eric Sanson مدیر مربوط به بخش محصولات پروفیل و دانه سازی :”ما محصولات خود را به صورت سیستماتیک مطابق با نیازهای روز با توجه به خروجی های مورد نیاز می سازیم.”

به عنوان مثال رانشگرهای با ماردان دو قلو سری 32D دارای خروجی تا 20 درصد بیشتر برای PVC نرم و سخت می باشند. یکی از مرایای بسیار مهم این ماردان ها امکان فرآیند محصولات بازیافتی و یا آمیزه های دارای درصد بالای پرکننده می باشد. یک سامانه ی دانه ساز هوشمند با خاصیت ضد رفتگی بسیار بالا تقریبا تمامی چالش های مرتبط با فرآیند مواد حساس و مواد ایجاد کننده ی خوردگی زیاد نظیر C-PVC را مرتفع می سازد.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کابل در آفریقا به نام Tunisie Cables که مرکز آن در تونس قرار دارد، برای پاسخ گفتن به نیازهای ویژه ی خود از تجهیزات KraussMaffei Berstorff استفاده می نماید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا