اخبار

شرکت Haitian و گروه Sepro ساخت ربات های 3 و 5 محوره را برای دستگاه های قالب گیری تزریقی آغاز کردند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت بین المللی Haitian و گروه Sepro آغاز به همکاری در جهت ساخت ربات های 3 و 5 محوره برای استفاده در دستگاه های قالب گیری تزریقی ساخت شرکت Haitan کردند که این تولیدات می توانند در دستگاه های سری IMM نیز مورد استفاده قرار گیرند. این توافق همکاری در ماه آگوست در نمایشگاه Fakuma 2017 به امضا رسیده و به شرکت Haitan این امکان را می دهد تا نیازهای مجموعه ی ربات/IMM خود را مرتفع سازد.

طبق گفته ی Xiang Linfa مدیر بخش بین المللی شرکت Haitan : “رویکرد ما گسترش مداوم فناوری تا جایی است که بتوانیم تولیدات خود را با سیر تولیدات یکپارچه سازی نماییم. همکار شدن با شرکت Sepro قدمی بزرگ برای ما در این راستا می باشد. از طریق این همکاری ما محدوده ی سفارشات خود را گسترده نموده و راه حل های بهینه ای برای فرآیندهای خودکار، واحدهای فرآیندی و خطوط تولید ارائه می نماییم.”

از طرف دیگر این همکاری برای شرکت Sepro نیز فرصت های جدیدی را به ارمغان خواهد آورد. همانطور که مدیر عامل شرکت Sepro group نیز به این نکته اشاره کرد :”از طریق توافقات انجام شده ی ما با شرکت آلمانی Haitan International، شرکت Sepro مفتخر است تا محدوده ی ربات های تولیدی خود را گسترده کرده و این تولیدات را در اختیار قالب گیران قرار دهد.

افراد صاحب نظر در این دو شرکت معتقدند که تمامی این یکپارچه سازی ها در جهتی است که بتوان مفهوم صنعت را در صنعت پیشرفته تر کرد. برای مشتری این مساله به معنی سودآوری بیشتر، حداکثر توانایی تولید، انعطاف پذیری بیشتر و بهره وری های هزینه ای حداکثر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا