اخبار

شرکت EREMA علاوه بر فناوری های جدید بهینه سازی فرآیندها، بر مشاوره های جامع نیز سرمایه گزاری می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، مدیر عامل گروه EREMA آقای Manfred Hackl خاطر نشان کرد :”من همیشه مایل بودم مفهوم اقتصاد مدور را با سمبلی همچون چرخ های متصل به جعبه دنده مقایسه نمایم. یکپارچه سازی بازیافت در زنجیره ی ارزشی موجود تنها از طریق رابطه ممکن خواهد بود. این رابطه می تواند از طراحی محصول شروع شده و با تولید خاتمه یابد. 

ما هم اکنون در ارتباط فعال با فرآیند رانشگری (اکستروژن)  هستیم که در واقع هسته ی اصلی EREMA محسوب می شود. این هسته ی مرکزی نمی تواند جدا از شستشو و یا طبقه بندی محسوب شده و جدا از کاربردهای موادی ساخته شده از مواد خام بازیافت نیز نخواهد بود.”با توجه به صحبت های آقای Hackl مفهوم اقتصاد مدور در صنعت پلاستیک اهمیت اقتصادی ویژه ای را یافته است.

در نمایشگاه Fakuma، شرکت EREMA فناوری هایی را ارائه کرد که کیفیت محصولات بازیافتی را بهبود خواهد داد. این بهبود کیفیت، طیف بازار فروش را گسترش می دهد. آخرین پیشرفت ها در این زمینه مربوط به بهبود خالص سازی و زدودن رایحه های موجود با کاربردهای هوشمند قابل انجام خواهد بود. 

با نگاهی به آینده، EREMA با انجام مشاوره های جامع قادر خواهد بود بهینه سازی های موثری را در زنجیره ی ارزشی پلاستیک ها انجام دهد. شرکت EREMA به مشتریان خود توصیه خواهد کرد که راه حل های بازیافت طراحی شده را انتخاب نموده که این راه حل ها از ایده های اولیه تا خرید خط بازیافت نهایی را شامل می شود. خودکار سازی، بهینه سازی فرآیند و قابلیت ردیابی نقش بزرگی را در این صنعت بازی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا