اخبار

شرکت Emerson و فناوری منحصربه فرد گرمادهی ضربانی برای تولید قطعات پلاستیکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  فناوری منحصربه فرد ضربانی که باعث بهینه کردن فرایند گرمادهی می شود با عث شده است شرکت Branson GPX اتصالاتی با کیفیت بالا، زیبایی منجصر به فرد و با مصرف انرژی کم برای مصارف مختلف تولید کند.
تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی، خودرویی و پزشکی باید بتوانند به طور دائم محصولات جدیدی متناسب با نیازهای تجاری تولید کنند. به همین دلیل استفاده از گرمادهی ضربانی برای تولید قطعات پیچیده ی سه بعدی بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این فناوری می توان برای تولید قطعات شکننده و حساس به دما مانند انواع حسگرها یا اجزای لحیم شده استفاده کرد. برای فراوری پلاستیک های کامپوزیتی، کروم و یا فلزی شده و یا تقویت شده با الیاف شیشه نیز می توان از این قناوری استفاده کرد.
Branson GPX از فناوری حرارت دهی ضربانی برای ایجاد گرمایش و یا سرمایش فوری استفاده می کند. این کار با تنظیم دوره ی دفعات اعمال حرارت برای بهینه کردن گرمادهی ضربانی با حداقل انرژی انجام می شود. این فرایند هیچ اثری از سوختگی نشان نمی دهد و می توان از آن برای انجام کارهای ظریف و تولید قطعات حساس مانند تولید قطعات الکترونیکی استفاده کرد.
این فناوری برای کاربردهایی که نیاز به گرما دارند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مواد ترموپلاستیک و قطعات پوشش داده شده ی فلزی از جمله ی این کاربردها هستند. محدوده ی وسیعی از تیپ ها برای گرمادهی ضربانی طراحی شده اند که می توان آن ها را برای هر نوع حرارت دهی مناسب سازی کرد. همچنین فراهم شدن امکان گرمادهی چند نقطه ای نیز از جمله قابلیت هایی است که برای تولید کنندگان آزادی عمل بیشتری را فراهم می آورد.
Priyank Kishor، مدیر تولید شرکت Branson بیان می کند، قطعات مورد استفاده در ماشین های الکترونیکی و صنایع پزشکی پیچیده، ظریف و حساس هستند که باید قالب گیری شوند. فرایند گرمادهی ضربانی که Branson GPX فراهم آورده است به تولید کنندگان کمک می کند این قطعات را با دقت بالایی تولید کنند و باعث می شود محصولات نهایی زیبایی ظاهری لازم را دارا بوده و انرژی مورد استفاده در تولید آن ها کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا