اخبار

شرکت Dow Corning نسل جدید تاخیراندازهای شعله را به Chinaplas می آورد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Dow فناوری جدید سیلیکونی را با خود به Chinaplas خواهد آورد. این فناوری به گونه ای طراحی شده است که عملکرد مکانیکی مناسبی داشته باشد و در برابر خوردگی مقاومت نماید. این فناوری نیاز به مقادیر زیادی از افزودنی های تاخیرانداز شعله همچون فسفرهای آلی در آمیزه های پلی آمیدی را از بین می‌برد.

افزودنی های سیلیکونی میزان فسفرهای آلی لازم در آمیزه های پلی آمید 6 و 66 را تا 40 درصد کاهش داده درحالی که می تواند همچنان خاصیت تاخیراندازی خود را حفظ نماید. این تاخیراندازهای جدید در مقادیر اندک 1 تا 2 درصد استفاده شده و خواص مطلوبی را برای سازندگان قطعات الکترونیکی و آمیزه کاران پدید می آورد.

طبق گفته ی Christophe Paulo مسئول بازاریابی جهانی این شرکت :”ایجاد تعادل بین هزینه و ویژگی های آمیزه ای چالش اصلی ما در طراحی آمیزه ی Dow Corning 43-821 بود. این محصول جدید نه تنها خواص آمیزه های پلی آمید بسیار پرشده را بهینه می نماید، بلکه به سه راه مختلف مزایای قیمتی را نیز ایجاد می کند. یکی از این راه ها کاهش میزان فسفرهای آلی در آمیزه است. راه دوم ایجاد عملکرد خوب در درصدهای اندک افزودنی و راه سوم جلوگیری از میزان بالای پر شدن این محصولات می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا