اخبار

شرکت BASF قصد دارد ظرفیت تولید دیسپرسیون های پلیمری در هند را دو برابر کند

بسپار/ایرن پلیمر شرکت BASF هند قصد دارد ظرفیت تولید دیسپرسیون‌های پلیمری خود را با نصب یک خط تولید جدید در کارخانه ی دژ در گجرات  دو برابر کند. با تولید حجم بیشتری از دیسپرسیون های پلیمری با کیفیت بالا، BASF قصد دارد بستر امنی برای مشتریان خود در مواجههبا رشد سریع تجارت در هند و آسیای جنوبی فراهم کند.

نارایان کریشنموهان ، مدیرعامل BASF هند در بخش آسیای جنوبی، بیان کرد: این سرمایه گذاری جدید ظرفیت تولید محصول اینشرکت را تا سال 2021 به میزان دوبرابر افزایش خواهد داد. این پیشرفت، مشتریان ما را در جریان رشد اقتصادی سریع آسیای جنوبیتامین خواهد کرد.

جف نایت ، از معاونین ارشد شرکت BASF در حوزه ی آسیا و اقیانوسیه بیان کرد: ما در مورد آخرین نوآوری هایمان در زمینه¬یدیسپرسیون هایی با میزان مواد فرار پایین و بوی کم نیاز به رشد داریم. این رشد در صنایع پوشش های ساختمانی، کاغذ و چسبمحسوس است. انتظار می رود این افزایش ظرفیت نیاز مشتریان را برآورده کند و موجب رشد و توسعه ی آنها در منطقه شود.

شرکت BASF تولید دیسپرسیون های پلیمری در دژ را از اکتبر 2014 آغاز کرد و در حال حاضر یک خط تولید فعال در این بخش دارد. بهعنوان بزرگترین سرمایه گذاری شرکت BASF در هند، این کارخانه در تولید محصولات پلی یورتانی برای دیسپرسیون های پلیمری نقشمهمی دارد. BASF بخش تولیدی دیگری برای این دیسپرسیون ها در جنوبی ترین بخش هند ایجاد کرده است.

علاوه بر آسیای جنوبی، این شرکت ظرفیت خط تولید خود در مالزی را نیز دو برابر کرده است. این افزایش ظرفیت برای تامین نیاز بهدیسپرسیون های آکریلیکی در کشورهای جنوب شرقی آسیا، استرالیا و نیوزلند صورت گرفته است. این خط تولید جدید در سه ماهه یدوم سال 2020 راه اندازی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا