اخبار

شرکت BASF تولید پلی استر مقاوم به آبکافت را گسترش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت BASF در جهت پاسخ گویی هرچه بیشتر به نیازهای موجود در خودروسازی پلی استرهای گرمانرم مقاوم به آبکافت یا HR (Hydrolysis resistance) جهت تولید حسگرهای موثر را طراحی و تولید کرد. تولید این حسگرها از این پلی استرهای جدید به بهبود های تولیدات الکتریکی خودرویی کمک های شایان توجهی خواهد کرد.

یکی از تولیدات HR شامل Ultradur B4330 G6 HR می شود. این گونه به راحتی جریان یافته و به خوبی با لیزر نشانه گذاری می شود. علاوه بر این، این گونه دارای 30درصد الیاف شیشه نیز هست. یکی دیگر از گونه های تولیدی این شرکت Ultradur B4330 G10 HR نام داشته که حاوی ۵۰ درصد الیاف شیشه است. نسل بعدی تولیدات این چنینی بر بهبود مشخصه های فرآیندی و بهینه سازی آن خواهد بود.

محصول Ultradur B4330 G6 HR در گونه های بدون رنگ موجود بوده و قابل رنگ شدن با رنگدانه ی مشکی و نارنجی برای نشانه گذاری با لیزر برای قطعات الکتریکی خودروها است. این گونه ها دارای پایداری مذاب زیاد و جریان پذیری مناسب بوده و در برابر هرگونه خوردگی مقاوم می باشند.

شرکت BASF همراه با تولیدات Ultradur HR خود گونه های بسیار مقاوم پلی بوتیلن ترفتالات را که برای محیط های پر چالش مناسب می باشند معرفی کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا