اخبار

شرکت BASF به فناوری ضد پیری برای تولید پوشش های خارجی با دوام دست پیدا کرد

بسپار / ایران پلیمر شرکت BASF فناوری جدید خود را به نام DURA-COLOR به همگان معرفی کرد. این پوشش، یک رنگ ضدپیری است که از پوشش برای مدت زمان طولانی محافظت می کند. این فناوری جدید برای دست یابی به پوششی با دوام برای رنگ های خارجی ساخته شده است. این نوع پوشش ها باعث می شود رنگ همیشه جدید و تازه به نظر برسد.

Acronal®️ EDGE 7686 و Acronal®️ EDGE 7685 نام محصولاتی هستند که BASF آن ها را با استفاده از فناوری DURA-COLOR تولید کرده است. این محصولات سازگاری زیادی با انواع مواد اولیه، مانند انواع دیسپرسیون های پیگمنت رنگی دارند و می توانند فضای رنگی گسترده ای را ایجاد کنند. Acronal®️ EDGE 7686 پایداری زیاد و مقاومت در برابر غبار در پوشش های خارجی از خود نشان می-دهد. Acronal®️ EDGE 7685 بیشتر برای کاربردهایی به کار می رود که به عملکرد خوب و قیمت پایین نیاز است. پوشش دیوارهای خارجی، هر روز در معرض عوامل مختلفی مانند نور خورشید، باران، غبار و انواع دیگر آلودگی ها هستند و این عوامل فرایند سال خوردگی پوشش را تسریع می کنند. نوسازی یکی از راهکارهایی است که باعث می شود ساختمان ها جدید و تازه به نظر برسند. شرکت BASF مشتاقانه، رزینی را برای حل این مشکل به وجود آورده است. این فناوری از نفوذ غبار به داخل پوشش جلوگیری می کند.

فناوری DURA-COLOR که BASF از آن استفاده می کند شامل سه مشخصه ی مهم است. یک پلیمریزاسیون زنجیره ای کنترل شده، فرایند پخت ویژه و واکنش پذیری بهینه شده، این سه مشخصه را تشکیل می دهند. پوشش هایی که بر پایه ی این دو پلیمر ایجاد می-شوند ثبات رنگی زیاد، مقاومت در برابر گرد و خاک و مواد اسیدی و قلیایی خوبی از خود نشان می دهند.

Chee Seng Yong، رئیس بخش دیسپرسیون های پلیمری پوشش های ساختمانی شرکت BASF بیان کرد: رنگ های ساختمانی که بر روی زیرآیندهای معدنی اعمال می شوند در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در شرایط آب و هوایی متفاوتی قرار گرفته و آسیب می بینند. برای اطمینان از کیفیت پوشش ها ما آزمون های بسیار گران قیمتی را برای مدت بیش از دو سال در کشورهای اصلی مانند استرالیا، چین، هند، اندونزی و آمریکا انجام دادیم.”

Ming Li، از معاونین BASF در بخش دیسپرسیون و رزین در منطقه ی آسیا و اقیانوسیه بیان می کند: ” DURA-COLOR یک فناوری منحصربه فرد برای دیسپرسیون های پلیمری تولیدی ما در حوزه ی آسیا و اقیانوسیه است. این فناوری به ما اجازه می دهد محصولات خود را به صورت منطقه ای در منطقه ی آسیا و اقیانوسیه در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا