اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شرکت BACARDI تا سال 2023 به فناوری تولید بطری های زیست تخریب پذیر دست پیدا می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Bacardi، تولید کننده ی نوشیدنی های Sprits طرح خود را مبنی بر ساخت یک نوع بطری که بتواند در طول 18 ماه به طبیعت برگردد معرفی کرد. همچنین بیان کرد که تا سال 2023 این بطری تولید خواهد شد.
این شرکت بیان کرد انتطار می رود این بطری جایگزین مناسبی برای بطری های پلاستیکی یک بار مصرف باشد. هدف از تولید این بطری حذف 3 هزار تن پلاستیک و یا 80 میلیون بطری است که سالیانه مصرف می شوند.
Bacardi برای تولید این بطری ها با شرکت دانش بنیان Danimer که تولید کننده ی محصولات زیست تخریب پذیر است همکاری می کند. همچنین از همکاری با شرکت Nodax polyhydroxyalkanoates (PHA) که پلیمرهای زیستی را از روغن هایی مانند بالم و یا کانولا می سازد، همکاری می کند. شرکت Nodax بیان می کند که این بطری ها در محیط های گوناگونی مانند بیابان، آب دریا و یا آب معمولی و هر نوع آب و هوای دیگری 100% زیست تخریب پذیر هستند.
شرکت Bermudian نیز بیان می کند که این محصول یک بطری کاغذی است که شرکت Nodax PHA آن را طراحی کرده است. توسعه دهندگان این طرح هم اکنون مشغول به دست آوردن پوششی زیست تخریب پذیر برای درب این بطری ها هستند.

این شرکت تولیدکننده انواع نوشیدنی های بر پایه لیمو و میوه و … است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا