اخباراخبار ویژه

شرکت AkzoNobel پوشش آب‌پایه‌ جدید ضدخوردگی فلزات معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت AkzoNobel به پوشش آب‌پایه‌ای به نام Hammerite Ultima دست پیدا کرده است که می‌توان آن را به عنوان نسل بعدی پوشش‌های حفاظت کننده‌ی فلز به حساب آورد.
Hammerite Ultima برای استفاده بر روی هر نوع فلزی مناسب است و یک سد حفاظتی قوی بر روی آن ایجاد می‌کند. این محصول را می‌توان بر روی سطح فلزات زنگ زده، بدون نیاز به آستری، نیز اعمال کرد. خشک شدن سریع از دیگر ویژگی‌های این نوع از پوشش‌هاست. دلیل زود خشک شدن این پوشش‌ها استفاده از فناوری آبراه شرکت AkzoNobel در آن‌هاست. این فناوری باعث شده است بیشتر تجارت پوشش‌های دکوری به سمت سیستم‌های آب‌پایه سوق پیدا کند.
روود جووستن ، از مقامات شرکت AkzoNobel بیان کرد: “کاهش تاثیر محصولات ما بر روی محیط زیست بخشی از رویکرد ما در راستای شعار ‘مردم، زمین، رنگ’ است. محصول Hammerite Ultima نمونه‌ی مهمی از محصولات نوآورانه‌ی ماست که موجب ایجاد تغییر مهمی در صنعت رنگ و پوشش خواهد شد.”
در مورد همین موضوع، لوس رنز بیان می‌کند: “مشتریان به دنبال بهترین حفاظت برای هر نوع فلزی هستند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. Hammerite Ultima بهترین راهکار برای این چالش است. در بسیاری از موارد، مشتریان ما دقیقا نوع فلزی که مورد استفاده قرار می‌دهند را نمی‌شناسند. با استفاده از پوشش Hammerite Ultima مشتریان همواره می‌توانند با اطمینان بالایی از فلزات خود، از هر نوعی که باشند، به خوبی و برای مدت زمان طولانی حفاظت کنند. ”

این محصول برای هر چیزی، از گیت‌ها و نرده‌ها گرفته تا ریل‌ها و مبلمان باغ قابل استفاده بوده و هم اکنون در آلمان، اسپانیا و فرانسه در دسترس است. به زودی در مناطق دیگر نیز قابل عرضه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا