اخبار

شرکت AkzoNobel پوشش های پودری برای حفظ بهداشت معرفی کرد

بسپار / ایران پلیمر  افزایش تقاضا برای محصولاتی که می توانند به حفظ بهداشت کمک کنند باعث شد شرکت AkzoNobel ویژگی های ضدمیکروبی را به پوشش های پودری D1000 و 2000 را اضافه کند.
محصولات سری Interpon AM از جمله محصولات ضد میکروبی شرکت هستند که به عنوان پوشش سطوح مراکز بهداشتی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. از میان این سری از تولیدات Interpon D AM اولین محصولی است که می تواند بر روی سطح داخلی مختلف مانند قاب پنجره ها، سقف اتاق، درب های فلزی و آسانسور مورد استفاده قرار بگیرد.
دانیل ولد، مدیر تجارت پوشش های پودری AkzoNobel بیان کرد: “تاکید بیشتر مشتریان بر روی حفظ بهداشت به این معنی است که ما باید راه های بیشتری برای حفاظت افراد در برابر آلودگی ها پیدا کنیم و به هم برای رعایت بهتر و بیشتر بهداشت در محیط کار و زندگی کمک کنیم. Interpon D AM راهکاری مناسب برای حفظ بهداشت سطوح ساختمانی است و تاثیرگذاری طولانی و عملکرد بسیار خوبی دارد.”
یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه تولید پوشش های ضدمیکروبی، حفظ ویژگی های مکانیکی، پایداری و ظاهری پوشش مانند ظاهر فلزی، بافت درشت و یا ریز سطح است که باید پس از اضافه کردن خاصیت ضدمیکروبی به پوشش همچنان پابرجا باشد. همه این ها مواردی است که باید در مورد هر محصول جدید که به تناسب نیاز مشتریان تولید می شود، در نظر گرفته شود.
همچنین استفاده از تکنولوژی ضد میکروبی BioCote® در محصول Interpon D AM موجب شده است سطح ماندگاری بهتری داشته باشد و پوشش برای مدت طولانی تری خاصیت ضد میکروبی خود را حفظ کند. استفاده از این تکنولوژی باعث شده است 99.99% از میکروب های موجود بر روی سطح از بین بروند. BioCote® یک شرکت تامین کننده محلول های ضد میکروبی است که بیش از 25سال در زمینه تولید این محصولات تجربه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا