اخباراخبار ویژه

شرکت AkzoNobel یک سیستم رنگ همانندی جدید با دقت بالا و حداقل اتلاف معرفی کرد

بسپار/ ایران پلیمر شرکت AkzoNobel بیان کرده است، توزیع کنندگان می‌توانند با استفاده از این سیستم رنگی، محدوده‌ی رنگی وسیع‌تری را در زمان کمتری سفارش دهند. AkzoNobel این سیستم رنگی را با استفاده از رنگ همانندی دیجیتال ماستروهیو انجام داده است. ماستروهیو یک سیستم رنگی کامل است که برای کاربران امکان رنگ همانندی را با دقت بالا و حداقل اتلاف ماده فراهم می‌کند. با استفاده از این سیستم، کاربران دیگر نیازی به رنگ‌همانندی دستی ندارند. این سیستم رنگی در chemcraft، که برند شرکت AkzoNobel در زمینه‌ی پوشش‌های چوب می‌باشد، ایجاد شده است.
در این سیستم، زمانی که یک رنگ ایجاد می‌شود، می‌توان فرمولاسیون آن را برای رنگ‌همانندی‌های بعدی ذخیره کرد. سفارش‌دهی بسیار سریع‌تر شده و نیازی به شخص دیگر برای انجام رنگ‌همانندی وجود ندارد.
آنتونی وودس مدیرعامل بخش تجاری پوشش‌های چوبی بیان می‌کند: “سیستم جدید ماستروهیو می‌تواند به مشتریان برای رشد در کسب و کارها و همچنین افزایش سرعت رنگ همانندی با دقت بالا کمک کند. این فناوری فقط به محصولاتی مانند چوب محدود نمی‌شود. ما همیشه به دنبال راهی برای ارائه‌ی بهترین‌ها به مشتریانمان هستیم و این سیستم رنگ همانندی دیجیتالی برای توزیع کنندگان، دقت بالا و حداقل اتلاف را در رنگ همانندی به ارمغان می‌آورد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا