اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شرکت آب آشامیدنی العین اولین بطری 100% ساخته شده از PET بازیافتی خود را به بازار عرضه کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمرPET یک ماده پلاستیکی بسیار قابل بازیافت است و هنگامی که بازیافت می‌شود به rPET تبدیل می‌شود، ماده ای قوی، بادوام و بی نهایت قابل بازیافت که معمولا برای غذاها و نوشیدنی‌های بسته بندی شده استفاده می‌شود. پس از فرآورش مجدد، rPET می‌تواند برای ساخت بطری‌های پلاستیکی جدید یا موارد دیگر استفاده شود. این فرآیند از صنعت بازیافت پشتیبانی می‌کند، در انرژی، منابع صرفه جویی می‌کند و این پلاستیک‌ها را از محل‌های دفن زباله منحرف می‌کند. طبق استانداردهای جهانی، PET بازیافتی 75% کمتر CO2 تولید می‌کند و در مقایسه با تولید مواد اولیه به انرژی کمتری نیاز دارد و تعادل اکولوژیکی کلی بهتری نسبت به شیشه و قوطی‌های آلومینیومی یک بار مصرف دارد.

پایداری به طور فزاینده ای بر تصمیم خرید در امارات تأثیر می‌گذارد. با افزایش آگاهی، مصرف کنندگان به دنبال راه‌هایی برای کاهش ردپای محیطی خود و جستجوی محصولاتی هستند که به آن‌ها در دستیابی به این هدف کمک کند. این واقعیت که العین اولین برند آب امارات متحده عربی است که این شکاف را در بازار پر کرده است، گواهی واقعی بر رهبری آن در بازار است. یک کالای ضروری جهانی، می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش ضایعات پلاستیکی در امارات داشته باشد و به طور مستقیم به تلاش‌های امارات برای رسیدن به اهداف خود تا سال 2050 کمک کند.

العین دارای طیف رو به رشدی از بطری‌های آب بسته بندی شده پایدار است، از جمله اولین بطری آب 100٪ گیاهی خاورمیانه که کاملاً زیست تخریب پذیر و نیز ظرف 80 روز قابل کمپوست است. از زمان راه اندازی آن در سال 2020، تقاضا برای بطری گیاهی العین نسبت به سال قبل 75 درصد در میان مشتریان تجاری آن افزایش یافته است که نشان دهنده تقاضای زیادی در امارات متحده عربی برای محصولات با اعتبار پایداری برتر است.

  • PET بازیافتی 75% کمتر از CO2 تولید می‌کند و در مقایسه با تولید مواد اولیه به انرژی کمتری نیاز دارد. نسبت به قوطی‌های شیشه ای و آلومینیومی یکبارمصرف تعادل اکولوژیکی کلی بهتری دارد.
  • راه اندازی این خط تولید مطابق فرمان دولتی در زمینه بطری‌های آب بازیافتی است
  • العین، یک برند گروه Agthia، دارای طیف رو به رشدی از آب آشامیدنی بسته بندی شده پایدار و محصولات آن از جمله اولین بطری‌های آب 100٪ گیاهی خاورمیانه است.
  • العین واتر، برند پیشرو آب در امارات، در Gulfood، بطری آب جدید خود را که از پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی (rPET) ساخته شده است، معرفی کرد. این بطری جدید 100% ساخته شده از rPET اولین بطری است که توسط یک برند اماراتی به صورت محلی تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا