اخبار

شرایط فعالیت برای دانش‌بنیان‌های ایران در روسیه تسهیل شد

بسپار / ایران پلیمر خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در روسیه افتتاح شد و دانش‌بنیان‌ها و خلاق ها از خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این محل برخوردار می‌شوند.

چهارمین خانه نوآوری و فناوری صادرات ایران‌ساخت امروز با حضور مهدی قلعه‌نوی رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه و سیروس وطن خواه رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در این کشور گشایش می‌یابد تا تعاملات فناورانه میان آنها افزایش یابد.

پیش از این چین، کنیا و سوریه میزبان خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت بودند و امروز با گشایش این مرکز در بهترین نقطه تجاری و اقتصادی شهر مسکو، تعداد این خانه‌های نوآوری و صادرات به عدد ۴ رسید تا با وجود تحریم‌ها، تعاملات فناورانه ایران با دیگر کشورها توسعه یابد و توانمندی‌های تخصصی و دانشی ایرانیان به بازارهای جهانی برسد.

این خانه در روسیه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت بخش خصوصی، ایرانیان مقیم روسیه به عنوان کارگزاران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعامل سفارت و دفتر رایزنی ایران در روسیه راه‌اندازی شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، گشایش خانه نوآوری و صادرات ایران‌ساخت در این کشور، تسهیل‌گر صادرات محصولات کشورمان به روسیه است. این خانه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانش‌بنیان‌های ایرانی را در اختیار این کشور قرار می‌دهد. مرکزی که با ارائه خدمات سخت افزاری نظیر «تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی» و «ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق» می‌تواند پل ارتباطی باشد برای فروش محصولات با کیفیت دانش‌بنیان ایران ساخت در بازار روسیه.

 

 ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا