اخبار

شرایط ثبت نام در هیات اعزامی از اتاق ایران به آلمان و حضور در همایش VDMA

بسپار می نویسد، بر اساس دعوت رسمی رییس اتحادیه­ اتاق­ های بازرگانی و صنایع آلمان و طی هماهنگی به عمل آمده با سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین و سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران، یک هیات تجاری با حضور «طیب­ نیا» وزیر امور اقتصادی و دارایی و به سرپرستی «پدرام سلطانی» نایب رییس اتاق ایران به آلمان اعزام خواهد شد. برگزاری همایشی با همکاری اتحادیه­ ماشین­ سازان آلمان (VDMA) یکی از برنامه های این سفر خواهد بود.


در اطلاعیه اتاق ایران آمده است:

 این هیات تجاری از 10 تا 14 اسفند سال جاری برابر با 29 فوریه تا 3 مارس، به شهرهای برلین و فرانکفورت خواهند رفت.

طبق برنامه در تاریخ اول مارس، یک همایش بزرگ در «خانه­ اقتصاد آلمان» مقر اتحادیه­ اتاق­ های بازرگانی و صنایع آلمان، با حضور نمایندگانی از دولت فدرال این کشور برگزار می ­شود.

ضمنا”حدود 300 شرکت آلمانی در این همایش شرکت خواهند کرد.

در این همایش، نمایندگان شرکت ­های نامداری از بخش­ های مختلف اقتصاد آلمان، در نشست ­ها و میزگردهای تخصصی امکانات سرمایه ­گذاری، شرکت­ های تجاری و توسعه­ تجارت در ایران را بررسی می ­کنند و ملاقات­ های رودررو خواهند داشت.

همچنین در روز سوم مارس، یک همایش دیگر در فرانکفورت با همکاری اتحادیه­ ماشین­ سازان آلمان (VDMA) و اتاق بازرگانی و صنایع فرانکفورت و با حضور نمایندگانی از بانک­ ها و مؤسسات مالی و ماشین ­سازان مطرح آلمان و سایر حوزه­ های متناظر هیات ایرانی برگزار می ­شود.

اتاق ایران، اعضای فعال در بخش ­های بانکی، بازار پول و سرمایه، بیمه، و فاینانس را توصیه به حضور پررنگ در این هیات می­ نماید.

مهلت ثبت نام و واریز وجه برای علاقمندان تا 5 بهمن ماه 1394 می ­باشد.

با توجه به محدودیت تعداد اعضای هیات اولویت بر اساس تقدم ثبت نام کامل و همچنین رتبه ­بندی کارت­ های بازرگانی می­ باشد.

ضمناً اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و آلمان از سوی اتاق ایران به عنوان اتاق همکار و مجری هیأت انتخاب گردیده است که تسهیلات و هماهنگی ­های اخذ روادید و برنامه­ های هیأت را به عهده خواهد داشت.

علاقمندان می ­توانند برای کسب اطلاعات بیش­تر با اتاق ایران و آلمان ـ خانم کریمی به شماره­ 81331103 تماس حاصل فرمایند و فرم تکمیل شده را به شماره نمابر88663211 و یا نشانی ایمیل [email protected]این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.
 
جهت طرح موضوعات ویژه یا اشکالات با مسئول مربوطه در اتاق ایران جناب پیروزان (85732367) تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا