اخبار

شاهدایی: ورود 3 شرکت هلدینگ پتروفرهنگ به بورس

بسپار/ایران پلیمر مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ از ورود پتروشیمی مروارید به بورس خبر داد و گفت: پتروشیمی های کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به عنوان طرح های جهش دوم صنعت پتروشیمی نیز با فراهم شدن شرایط در آینده بورسی خواهند شد.

مرضیه شاهدایی مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ اظهارکرد: ورود شرکت های زیرمجموعه و حتی هلدینگ پتروفرهنگ به بورس یکی از اهداف اصلی این شرکت است وخوشبختانه همه مراحل ورود پتروشیمی مروارید به فرابورس انجام شده و در حال پیگیری است. گام بعدی ورود پتروشیمی های کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به بورس خواهد بود. با ورود شرکت ها به بورس ارزش نهایی شرکت ها برای سهامداران که معلمان و فرهنگیان هستند، مشخص می شود.

وی افزود: طرح های پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان به عنوان طرح های جهش دوم صنعت پتروشیمی در برنامه افتتاح امسال قرار دارند و بقیه طرح های پتروفرهنگ پس از سال 1400 به بهره برداری خواهند رسید. پس از ورود کیمیای پارس خاورمیانه به مدار تولید، پتروشیمی سبلان با 94 درصد پیشرفت به زودی وارد مرحله پیش راه اندازی و راه اندازی می شود. هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر تمام توان و نیروها را برای به تولید رساندن طرح سبلان در موعد زمانبندی شده دارد.

شاهدایی نکات دیگری درباره برنامه های هلدینگ پتروفرهنگ بیان کرده است. متن کامل این گفتگو  تا ساعتی دیگر منتشر می شود.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا