اخبار

شانزدهمین کنگره ملی خوردگی برگزار می‌شود

بسپار می نویسد، شانزدهمین همایش ملی خوردگی در لیست رویداد‌های مورد تائید و موافقت کارگروه ساماندهی همایش‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشوری قرار گرفت. شانزدهمین همایش ملی خوردگی، سوم تا پنجم آذر ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. 


به گزارش ایسنا، با توجه به درخواست دبیر شانزدهمین همایش خوردگی مبنی بر برگزاری این همایش، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور طی نامه‌ای با برپایی همایش مذکور موافقت کرد. بر همین اساس این همایش با رویکرد مدیریت خوردگی با حضور استادان، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران حوزه‌های مختلف فولاد، خودروسازی، نظامی، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین واحدهای حوزه عملیاتی برگزار می‌شود. 

بر اساس این موافقت‌نامه، هر گونه حمایت مالی و یا اعزام کارکنان به این همایش از سوی دستگاه‌های اجرایی با توجه به رعایت قوانین و مقررات قابل انجام است. 

پس از برگزاری این همایش ملی، پژوهشگاه صنعت نفت موظف است گزارش کاملی از دستاوردهای علمی، ارزیابی شرکت کنندگان در خصوص اهداف و کیفیت اجرایی و علمی، تعداد مدعوین و سخنرانان و میزان موفقیت همایش در ارائه راهکارهای علمی و عملی را به صورت مستند تهیه و به دبیرخانه کارگروه مستقر در مرکز آموزش مدیریت دولتی ارسال کند. 

بر اساس اعلام پژوهشگاه صنعت نفت، شانزدهمین همایش ملی خوردگی، سوم تا پنجم آذر ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا