اخبار

سید حیدر هامونی، مدیرعامل شرکت شمس جاوید: کامپاندهای PP تولید شده از ضایعات پتروشیمی را در ایران پلاست معرفی می کنیم

بسپار/ایران پلیمر شمس جاوید ششمین حضور خود را در نمایشگاه ایران پلاست تجربه می کند. این شرکت تولیدکننده انواع پلی اتیلن وکس و انواع گرانول و کامپاندهای پلیمری از ضایعات مواد پتروشیمی است. همچنین با فعال بودن بخش R&D خود، کامپاندهای مهندسی برای صنایع خودرو و لوازم خانگی تولید و عرضه می کند.

سید حیدر هامونی، مدیرعامل شرکت شمس جاوید گفت: هدف ما از مشارکت در نمایشگاه، دیدار حضوری با طرف های مقابل تجاری و به دست آوردن بازارهای جدید برای محصولات است. در نمایشگاه ها بیشتر گوش می کنیم تا نظرات در مورد تولیدات خود را بدانیم و یا اگر درخواستی برای کامپاند جدیدی وجود دارد، به کمک بخش R&D نسبت به تولید اقدام کنیم. به هر حال توسعه بازار بخشی از اهداف صنعت نمایشگاهی ست.

در این دوره نمایشگاه ایران پلاست، سری جدید کامپاندهای PP تولید شده از ضایعات را معرفی می کنیم.

وی در ادامه افزود: تهیه مواد اولیه سخت تر و محدودیت هایی ایجاد شده است. در مراودات بین المللی هم همینطور. در نمایشگاه های خارجی تا نام ایران را می آوریم، می گویند ببخشید … خریدهای خود را با واسطه انجام می دهیم که هم هزینه ها را به شدت بالا می برد و هم زمان تامین مواد اولیه را طولانی تر کرده است.

با این حال معتقد هستم شرایط کشور از بازرگانی به تولیدی در حال تغییر است. با اعمال تحریم ها، صنایع خودرو و لوازم خانگی جان تازه ای گرفته و تولیدات آنها افزایش شدیدی داشته است. هر چند جبر زمانه است ولی این موضوع در چرخه های مرتبط از جمله تولید کامپاندهای مورد نیاز این صنایع هم موثر است. اگر دولت بها بدهد، کامپاندینگ می توانند برای سرعت دادن به این فرآیند تولید در کشور کمک و همراهی کند.

ما مدام در حال افزایش ظرفیت تولید هستیم.

از زمان تحریم ها و سخت شدن واردات، مشتریان که قبلا همیشه نگاه به بیرون و خارج داشتند، نگاهشان به داخل معطوف شده و به ما اعتماد بیشتری می کنند.


ستاد خبری ایران پلاست 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا