اخبار

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری IPAP و pacprocess از فردا در تهران برپاست

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه صنعت چاپ و خدمات وابسته IPAP , نمایشگاه بسته بندی و فرآوری pacprocess : شرکت برساز رویداد پارس BRP Co. با مجوز رسمی و انحصاری از نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان Messe Dusseldorf اقدام به برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی چاپ IPAP و بسته بندی Pacprocess  همزمان با سومین پاویون تخصصی صنعت کارتن ، مقوا و کاغذ ایران می کند.

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه : 10 الی13 مهرماه 1398

محل برگزاری نمایشگاه : نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران

ساعت بازدید : 10 صبح تا 6 بعدازظهر

 

نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری با همکاری نمایشگاه Drupa و تحت برند IPAP و شاخه بسته بندی این نمایشگاه با مشارکت نمایشگاه Interpack تحت برند بین المللی pacprocess برگزار خواهد شد. در خلال همکاری شرکت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمان Messe Dusseldorf (که برگزار کننده نمایشگاه های Drupa و Interpack می باشد) این نمایشگاه توانست درکنار نمایشگاه های Interpack‌ و  Drupa به اتحاد بین المللی این نمایشگاه ها بپیوندد و با افتخار نام ایران تهران در این اتحاد بین المللی نمایشگاهی قرار گرفت.

تلاش های این مجموعه درخصوص بین المللی کردن این رویداد و با هدف تبدیل شدن به نمایشگاه تخصصی و معتبر چاپ و بسته بندی درمنطقه می باشد، تا کشور عزیزمان ایران را محل گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری ها روز دنیا کند. لذا در همین راستا موفق به کسب حمایت انجمن های جهانی فعال در این حوزه به عنوان حامیان نمایشگاه شده ایم تا بتوان نمایشگاهی درخور شان تولیدکنندگان و متخصصان برجسته کشورعزیزمان برگزار کنیم.

حمایت اتحادیه ها و انجمن های معتبر اروپایی و آسیایی از این رویداد (نمایشگاه چاپ، بسته بندی و فرآوری ):

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا