اخبار

سود EREMA فعال صنعت بازیافت از مرز 155 میلیون یورو گذشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر دو شرکت Erema و Anlagen که اخیرا خبر از یکپارچه شدن و تشکیل یک گروه واحد را داده بودند خبر از افزایش سوداوری خود تا مرز ۱۵۵ میلیون یورو برای اولین بار داده اند.

شرکت Erema که تولیدکننده ی ماشین الات بازیافت پلاستیک است اعلام کرده است که این سوداوری افزایشی ۱۸ درصدی را در مقایسه با سال مالی قبل نشان می دهد.

به گفته ی مدیر عامل شرکت Erema این سوداوری مربوط به هر سه حوزه ی بازار بازیافت، مصرف پس از بازیافت و بازیافت بطری، محصولات خانگی و صنعتی بود.

دستگاه تولیدی با مشارکت دو شرکت مذکور INTAREMA K نام داشته که یک سامانه ی فرایندی تمام اتوماتیک است. این دستگاه در مقایسه با دستگاه های مشابه فروخته شده در سال قبل افزایش فروش ۱۰۰ درصدی را نشان داده است.

در پاییز سال ۲۰۱۷ دستگاهی به نام VACUREMA که یک سامانه ی بازیافت تبدیل بطری به بطری بود به مشتریانی در ونزوئلا و آمریکای لاتین فروخته شد. دستگاه دیگری به نام Laserfilter که مخصوص بازیافت PET بود تنها یک سال پس از تولید در زمینه ی تولید ورق به تعداد زیادی به فروش رسید.

در زمینه ی تولید محصول نهایی با استفاده از مواد بازیافتی دستگاه INTAREMA TVEplus مخصوص فیلم و RegrindPro مخصوص محصولات غیرفیلمی به عنوان پرفروش ترین دستگاه های Erema شناخته شد.

در حال حاضر شرکت Erema مشتریان زیادی یافته که خواهان دستگاه ReFresher هستند را داراست. این دستگاه اگر به صورت تلفیقی با INTAREMA استفاده شود احتمالا وجود هرگونه بو و رایحه را در فرایند فیزیکی گرمایی به حداقل می رساند.

به گفته ی مدیر عامل شرکت Erema : سال مالی قبل به ما ثابت کرد که با وجود راه حل های بازیافتی کیفیت محور، ما در مسیر کاملا درست و مشخصی قرار خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا