اخباراقتصاد و مدیریت

سرمایه‌گذاری در آموزش چند دلار به اقتصاد جهانی کمک می کند؟

بسپار/ایران پلیمر سرمایه‌گذاری در آموزش می‌تواند ۲.۵۴ تریلیون دلار به اقتصاد جهانی اضافه کند.

زمانی که تحصیلات به دلیل کووید-۱۹ به طور گسترده مختل شد، بسیاری از کودکان از قبل با اختلال ناشی از تغییرات آب‌وهوا و انقلاب صنعتی چهارم مواجه بودند. جامعه برای توانمند ساختن کودکان برای شکوفایی، باید بر ایجاد سیستم‌های یادگیری تمرکز کند که مهارت‌های مورد نیاز آنها را در حال حاضر و آینده توسعه دهد.

اثرات پیچیده این بیماری همه‌گیر، نابرابری‌های از قبل موجود و تغییرات سریع تکنولوژیکی انقلاب صنعتی چهارم، بدین معناست که بازگشت به وضعیت موجود نه تنها خطر تضعیف بهبود اقتصاد جهانی را به همراه دارد، بلکه مانع از پتانسیل یک نسل کامل می‌شود. برای توانمندسازی کودکان برای شکوفایی، باید بر ایجاد سیستم‌های یادگیری تمرکز کنیم که مهارت‌هایی را که کودکان، خانواده‌ها، جوامع و جوامع واقعا برای امروز و فردا به آن نیاز دارند، توسعه دهد.

این چشم‌انداز مجمع جهانی اقتصاد بر این است تا کودکان به مهارت‌هایی مانند تفکر انتقادی، حل مسئله، خلاقیت و همکاری دست پیدا کنند. نتایج ای موضوع نه تنها برای کودکان، بلکه برای اقتصاد نیز مفید است.

به نقل از ویفروم، بازی طبیعی‌ترین روشی است که کودکان نه تنها خواندن و نوشتن را یاد می گیرند، بلکه از نظر جسمی، اجتماعی، شناختی، خلاقانه و عاطفی نیز رشد می‌کنند. با این حال، این به طور گسترده در سیستم‌های آموزشی منعکس نشده است. تغییر سیستم‌ها برای انعکاس بهتر این رابطه بین یادگیری و بازی مستلزم تغییر ذهنیت و همچنین همکاری والدین، معلمان و سیاست گذاران است.

سرمایه‌گذاری روی نیروی کار و حمایت از معلمان برای آموزش به روش‌های جدید با استفاده از روش‌های نوین تدریس، برای باز کردن این مهارت‌ها ضروری است. چنین روش‌هایی باعث ایجاد انگیزه می‌شود و اطمینان می‌دهد که کودکان کنجکاوی و هیجان خود را برای یادگیری حفظ می‌کنند.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا