اخبار

سامسونت سری چمدان های اقتصادی خود را معرفی کرد/ ۱۰۰ درصد ساخته شده از بطری های بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت سامسونت سری چمدان های اقتصادی خود در آسیا را معرفی کرد. این مجموعه ی جدی از محصولی به نام Recyclex تولید شده که این محصول ۱۰۰ درصد از بطری های پلاستیکی بازیافتی PET تشکیل شده است.

طبق گفته ی این شرکت، این سری محصولات دقیقا مشابه با محصولاتی از شرکت سامسونت بوده که از منسوجات پلی استر ساخته می شوند. با این تفاوت که در ساخت این محصولات از محصولات بازیافتی استفاده شده است. این مساله مزیت کاهش پسماندهای پلاستیکی را به این چمدان ها اضافه می کند.

برای ساخت این چمدان ها از بیش از ۴۰۰۰۰۰ بطری پلاستیکی بازیافتی استفاده شده است. از این بطری ها در ساخت بدنه ی اصلی چمدان استفاده شده است. برای ساخت مابقی بدنه در قسمت هایی نظیر دسته های مخصوص حمل و نقل، محافظ های قسمت پشتی، برگه ی مشخصات و … از پلی اورتان استفاده شده است.

طبق گفته ی Subrata Dutta مسئول شرکت سامسونت در آسیا اقیانوسیه : تلاش ما افزایش آگاهی های عمومی در جهت کاهش آلودگی های زیست محیطی می باشد. در این راستا ما همواره به دنبال راه حل هایی برای استفاده از محصولات بازیافتی در تولیدات خود می باشیم.

طبق گفته ی این شرکت طی دو سال آینده بیش از ۳۰ خط تولید در این شرکت راه اندازی خواهد شد که از پلی پروپیلن بازیافتی و یا  rPET  در تولید محصولات استفاده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا