اخباراخبار ویژه

ترجمه اختصاصی بسپار/ سالی دشوار برای تولید کنندگان ایتالیایی ماشین آلات فراوری لاستیک و پلاستیک/ AMAPLAST گزارش تجارت ماشین آلات را منتشر کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  کاهش دو رقمی در میزان صادرات و واردات در طول ژانویه تا سپتامبر 2020 و پیچیدگی های ایجاد شده در اقتصاد به دلیل بحران ایجاد شده در سلامت جهانی باعث شد انجمن ماشین آلات ایتالیا AmaPlast به سرعت پیش بینی کند که تا انتهای سال، چشم انداز تجاری خوبی پیش روی صنعت ماشین آلات، تجهیزات و قالب های لاستیک و پلاستیک نیست. بر اساس گزارش موسسه ی ملی آمار ایتالیا در مورد تجارت خارجی در نه ماهه ی آخر سال 2020، در مقایسه با مدت مشابه سال 2019، میزان واردات 17% و میزان صادرات 14% کاهش پیدا کرده است. تعادل تجاری هنوز به شدت مثبت بوده و بیش از 1.3 میلیارد یورو است ولی با این وجود، 13 واحد کاهش پیدا کرده است. برخی از موارد در ماه می پیشرفت پیدا کردند و این موضوع به همراه افت در نیروی کار شرکت ها به ویژه در نیمه ی اول سال و در تجارت داخلی، موجب شد مرکز مطالعات آماری AmaPlast تولید کلی در سال 2020 را 3.6 میلیارد یورو تخمین بزند.

این عدد در سال 2019 برابر 4.4 میلیارد یورو بوده که نشان می دهد در سال 2020 حدود 18% کاهش داشته است. نتیجه ی مشابهی برای انتهای سال برای تجارت خارجی مورد انتظار است.

بررسی بازارهای صادرات در سه ماهه ی چهارم سال نشان می دهد این حوزه به ویژه در بازارهای خارج از اتحادیه ی اروپا تقویت شده است. این در حالی است که آسیا و آمریکای شمالی این بازار را از دست داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا