اخبار

سابیک در یک پروژه تولید کامپوزیت در لاهه سرمایه گذاری می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت SABIC با همکاری شرکتی متخصص در زمینه‌‌ی تولید کامپوزیت ها به نامAirborne International B.V برای انجام پروژه‌ای مشترک در لاهه سرمایه گذاری کرد. در واقع این پروژه، پروژه‌ای تخصصی در زمینه‌‌ی تولید چندسازه‌ها می‌باشد. با این سرمایه گذاری شرکت SABIC به یک جریان مالی در حال رشد پیوست که از جمله سهامداران آن می‌توان به  Pangaea Ventures Fund III،  L.PPE PRO Institutional Fund B.V، Participatiemaatschappii Innovation Quarter B.V و Innovatiefonds Brabant B.V اشاره کرد.

این پروژه به تولید چندسازه‌هایی می‌پردازد که وزن کمتر و استحکام بیشتری داشته و در صنایع مختلفی نظیر هوافضا، خودروسازی، نفت و گاز، تجهیزات الکترونیک مورد استفاده می‌باشد. وزن کم و ماندگاری چندسازه یکی از اهداف این پروژه‌‌ی تولیدی می‌باشد. الیاف پیوسته‌‌ی تقویت کننده‌‌ی چندسازه‌های گرمانرم به این نیازها پاسخ مثبت خواهد داد. با تلفیق تجربه‌‌ی شرکت SABIC در تولید چندسازه‌های گرمانرم و دانش شرکت Airborne International B.V چندسازه‌های مستحکم‌تر با وزن کمتر و هزینه‌‌ی بهینه‌تر تولید خواهد شد. شرکت Airborne International B.V شرکتی پیشرو در طراحی و تولید چندسازه‌های صنعتی برای کاربردهای هوافضا و دریایی می‌باشد.

با رشد بسیار سریع خودکارسازی، دیجیتالی کردن و دسترسی به اطلاعات از طریقه‌‌ی زنجیره عرضه، این پروژه در صنعت چندسازه بسیار موفق محسوب می‌شود. در واقع با این همکاری دو جانبه، زیرساختی دیجیتالی که به عنوان ستون فقرات خودکار سازی شناخته می‌شود، ایجاد خواهد شد.

در سال 2015 شرکت SABIC به فناوری منحصر به فرد نوارهای UDMAXÔ دست یافت که منجر به تولیدات FRT میشد. با این سرمایه گذاری جدید زمینه برای ادامه‌‌ی رشد SABIC در تولید تولید و پیشرفت این محصول نیز فراهم خواهد شد.

[EasyDNNnewsLink|297]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا