اخبار

رویکرد ایران پلاست در دوره سیزدهم: معرفی موثر توانمندی شرکت های دانش بنیان

بسپار/ ایران پلیمر حضور یکپارچه و معرفی توانمند های شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین اهداف سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست است.  
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست؛ رضا خلج مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در جلسه ایی با حضور حامد عزیزی مدیر مرکز رشد فناوری پلیمر، ضمن تاکید بر حضور یکپارچه شرکت های دانش بنیان در سیزدهمین دوره ایران پلاست، گفت: اگرچه تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار یکی از اهداف مهم این مرکز است، اما ایران پلاست می تواند بستر مناسبی جهت معرفی و تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی باشد. 
وی افزود: تلاش داریم در نمایشگاه امسال، توانمندي ها و دستاوردهاي شركت هاي دانش بنيان در حوزه پليمر و پتروشيمي به صورت مناسب و منطقی ارایه شود. بنابراین علاوه بر تخصيص فضاي مناسب و تخفيفات ويژه برای این گروه از شرکت کنندگان، درصدد هستیم تا ایران پلاست منبعی موثر برای تبادل تکنولوژی بین صاحبان اين شركت ها و واحدهاي صنعتي داخلي و خارجي باشد. 
در ادامه این جلسه، دکتر حامد عزيزي مدير مركز رشد فناوري پليمر به نمايندگي از پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران، بر حضور موثر شركت هاي دانش بنيان ثبت شده در اين مركز، در سيزدهمين دوره نمايشگاه ايران پلاست خبر داد.  
وی افزود: مركز رشد فناوري پليمر در سال ٨٢ با هدف حمايت از محققين علوم پليمر و پتروشيمي، توانمندسازي شركت هاي نوظهور در اين حوزه و تسريع فرآيند تجاري سازي محصولات آن ها تاسيس شد. 

به گفته مدیر مرکز رشد فناوری پلیمر،  در حال حاضر تعداد ٦٠ شركت در زمينه هاي تامين مواد اوليه، تامين دانش فني و مشاوره فني در حوزه پليمر و پتروشيمي در این مرکز فعال هستند كه حدود نيمي از آن ها موفق به اخذ مدرك رسمي دانش بنياني و هم چنين تاييديه نانو مقياس از نهاد رياست جمهوري شده اند.  
 

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 31 شهریور ماه لغایت 3 مهر ماه امسال برگزار می شود. 
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. 
این نمایشگاه امروز از معتبرترین رویدادهای صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا