اخبار

رونمایی از کتاب کارستان / دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ چگونه تاسیس شد؟

بسپار/ ایران پلیمر کتاب کارستان مجموعه گقت و گوهایی است با هشت تن از اساتید و بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ که تاریخچه تاسیس این دانشکده را بازگو کرده اند.

دستِ تو با دستِ من دستان شود
کارِ ما زین دست، کارستان شود

(هوشنگ ابتهاج)

 

روز گذشته و در آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ از این کتاب رونمایی شد.

همانطور که اشاره شد، این کتاب مجموعه گفت و گوهایی ست با بانیان ایجاد دانشکده و رشته مهندسی پلیمر در کشور. تلاش شده تا در صحبت هایی صمیمانه با این اساتید نقبی به گذشته زده شود و از میان خاطرات سالهای نسبتا دور چگونگی ایجاد رشته ای نوپا در بحبوحه انقلاب، جنگ و سازندگی رصد شود. روایت هایی خواندنی که بخشی از تاریخ این رشته مهندسی در کشور تلقی می شود. در این کتاب همچنین ضمن معرفی اعضای هیات علمی دانشکده از بدو تاسیس تا کنون، با یاری گرفتن از حافظه اعضای هیات علمی بانک اطلاعاتی از دانش آموختگان مهندسی پلیمر و رنگ گردآوری و منتشر شده که هر یک در کارآفرینی، دانش و صنعت پلیمر و رنگ ایران و جهان موثر و نقش آفرین بوده اند.

خانم دکتر جوادی دبیر آیین نکوداشت، در مراسم رونمایی از کتاب یاد شده اعلام کرد که بنا بر آن است تا این بانک اطلاعاتی با کمک تک تک دانش آموختگان دانشکده تکمیل و به صورت برخط در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار داده شود.

در انتهای کتاب کارستان قاب های خاطره انگیزی از عکس های ادوار مختلف دانشجویان و دانش اموختگان آورده شده است.

گروه مجلات بسپار/ ایران پلیمر به عنوان همکار افتخاری در تدوین و انتشار این کتاب امید دارد این کتاب را بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

این کتاب را به زودی می توانید از طریق فروشگاه آنلاین کتابهای تخصصی بسپار+ تهیه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا