اخبار

رونمایی از ماشین‌آلات جدید شرکت Comi

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Comi با برگزاری نمایشگاهی در محل کارخانه خود واقع در شهر Bergamo در کشور ایتالیا از آخرین پیشرفت‌ها در ساخت و طراحی ماشین‌آلات گرماشکل‌دهی (thermoforming) خود رونمایی کرد. این ماشین‌آلات عمدتا بمنظور ساخت لوازم خانگی الکتریکی و بسته‌بندی قابل استفاده هستند.

در این نمایشگاه از پنج دستگاه رونمایی شد. اولین مورد، ماشین‌آلات گرماشکل‌دهی بمنظور تولید انبوه قطعات داخلی یخچال‌های خانگی بود که در نوع خود در جهان سریع‌ترین سرعت تولید با نرخ 170 قطعه در ساعت را دارا می‌باشد.

دستگاه LabroMax با برخورداری از طراحی ویژه برای اختلاط پلاستیک‌ها، آمیزه‌های چندسازه‌ای، آلومینیوم و آلیاژهای سبک قابل استفاده می‌باشد.

از سوی دیگر، دستگاه‌های LaborWind و LaborMidi از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و خواص ویژه مکانیکی و نرم‌افزاری نیز بدان اضافه شده است.

در نهایت آخرین مورد، نمونه Labortech بوده که بعنوان دستگاه پرس مجهز به دو قالب در مقیاس آزمایشگاهی ساخته شده است. همچنین، این دستگاه مجهز به سامانه کنترلی موازی، محفظه خلا و قالب‌های گرمادهی مغناطیسی می‌باشد.

گردش مالی این شرکت بین سالهای 2014-2013 به میزان 87% رشد داشته است که این میزان در سالهای 2015-2014 ثابت مانده است. بالغ بر 80% این گردش مالی به صادرات دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ساخته شده به بیش از 50 کشور در سراسر جهان اختصاص یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا