اخبار

روند رو به رشد فروش ماشین‌آلات صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بر اساس گزارش‌های رسیده، انتظار می‌رود فروش ماشین‌الات صنعت لاستیک و پلاستیک ساخت آلمان در سال جاری از رشد 2 درصدی برخوردار باشد. همچنین، این بازار در سال 2017 نیز روند صعودی مشابهی را طی خواهد نمود.

تولید ماشین‌آلات اکستروژن در کشور آلمان با رشد 9 درصدی روبرو شد. این درحالیست که صادرات این دستگاه‌ها از رشد 25 درصدی برخوردار بود.

به گزارش VDMA، از دلایل اصلی این رشد می‌توان به دادوستد قابل اتکا در اتحادیه اروپا اشاره کرد. مدیر برنامه‌ریزی VDMA افزود: ” همکاری با مشتریان اروپایی و آمریکای شمالی در آینده نیز روند رو به رشد خود را حفظ خواهد نمود. در سال گذشته، ایالات متحده امریکا رتبه اول صادرات این ماشین‌آلات را بخود اختصاص داد. بدنبال آن، کشورهای چین، لهستان و مکزیک قرار گرفته‌اند.”

تولید دستگاه‌های اکستروژن در سال 2015 به 1/1 میلیارد یورو رسید که در مقایسه با سال گذشته 4/9 درصد رشد از خود نشان داد. میزان صادرات دستگاه‌های اکستروژن با رشد 6/25 درصدی به 768 میلیون یورو رسید. از سوی دیگر، دستگاه‌های قالب‌گیری تزریقی با رشد 7 درصدی به 839 میلیون یورو دست‌ یافت.

رییس اتحادیه VDMA افزود: “کشور چین با روند رو به رشد خود در بازار ماشین‌آلات لاستیک و پلاستیک به کاهش فاصله با کشور آلمان ادامه می‌دهد. این کشور در حال حاضر 15 درصد از بازار را به خود اختصاص داده‌ است.”

میزان واردات ماشین‌آلات به کشور آلمان در سال 2015 به همان میزان سال 2014 بوده و برابر 1/1 میلیارد یورو برآورد شد. کشورهای اصلی تامین کننده این دستگاه‌ها سوئیس و اتریش بوده که در سال جاری میزان صادرات آنها به آلمان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا