مقالات

روند توسعه پوشش های ساختمانی داخلی در سال 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تولیدکنندگان پوشرنگ به فروشندگان جدید خانه ، که بسیاری از از آن ها افراد نسل هزاره دوم هستند، در انتخاب رنگ مناسب برای محل زندگی جدید خود کمک می کنند.
افراد نسل هزاره دوم. براساس نوشته های مرکز تحقیقات Pew ،  برای توصیف افرادی است که تا سال 2018 بین 37-22 ساله خواهند بود. 
طبق گزارش دلالان املاک بین المللی ” الگوهای خریداران خانه و فروشندگان نسلی”، افراد زیر 38 سال، بزرگترین سهم خریداران خانه را تشکیل می دهند (36%) و بسیاری از آن ها (65%) برای اولین بار اقدام به خرید خانه کرده اند. 
تعداد خریدارانی که برای باراول خرید می کنند 34 درصد در هر گزارش بوده است.
جودی آلن، مدیر بازاریابی شرکت Behr، گفت، به عنوان یک نتیجه، این امر همچنین افزایش تقاضا در بازار پوشش داخلی را شامل می گرددو ما همچنان شاهد افزایش تقاضا برای به نوسازی خانه ها هستیم. بخشی به دلیل این واقعیت است که 65 درصد از سهام مسکن موجود قبل از سال 1990 تامین شده است. “امروز، مردم در خانه های خود بیشتر از نسل های گذشته زندگی می کنند و به این ترتیب هزینه های بیشتری را در زمینه بازسازی، به صورت مکرر پرداخت می کنند.”
مدیر ارشد بازاریابی PPG،  براون استرید، “افزایش فروش خانه های موجود، ساخت و ساز جدید، نرخ اشتغال بالا و اعتماد مصرف کنندگان “را شاهد بوده ایم.
براساس گفته جان لنزیلوتینی، بنیامین مور ، فروشنده های جهانی،: “بازار مسکن در سال 2018 نسبتا پایدار باقی مانده است و این بازار همواره بر فروش رنگ اثرگذار بوده است. همانطور که خانه ها از یک مالک به بعدی منتقل می شوند، نقاشی به طور کلی پروژه ای است که توسط صاحب جدید خانه در نظرگرفته می شود. اقتصاد قوی، فرصت های رشد و همچنین صاحب خانه هایی را پیشنهاد می کند که سرمایه گذاری در بهبود وضعیت ساختمان ها را در سطوح قوی ارائه می دهند. همیشه پیش بینی آینده امری سخت بوده است، اما ما امیدواریم که سال 2019 رشد قابل توجهی برای صنعت به همراه داشته باشد.”
انتظارات مشتریآلن و دیوید منکو، افسر بازاریابی  و نقاش در آکزونوبل ، هر دو معتقداند که مشتریان می خواهند این کار را به شکل ساده ای انجام دهند. آلن می گوید:” “آنها” به دنبال محصولاتی هستند که به راحتی اعمال شده و همزمان زیبا و بادوام باشند.”
“آن ها می خواهند مراحل را باهم ترکیب کرده و تا حد امکان از پوشش های چند لایه خودداری کنند(از  فناوری های محبوب رنگ و آستر یکجا استفاده کنند). مشتریان همچنین خواهان ویژگی هایی برای نگهداری آسان مانند پوشش های مقاوم در برابر کپک، سایش، مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر محو شدن هستند. “
مصرف کنندگان به دنبال این اطمینان هستند که رنگ کاری آنها آسان باشد.”علاوه بر این ” همراه با سهولت اعمال، مشتریان می خواهند که رنگ دوام طولانی مدت و مقاومت شست و شوی خوبی داشته باشد.”
بر اساس گفته دی شلوتر، مدیر ارشد بازاریابی رنگ  پی.پی.جی، انتظار برای عملکرد بالا در کاربرد محصول، مطابقت رنگ و سرعت درکمک به آنها منجر به شروع و اتمام پربازده پروژه های خریداران می گردد.
منکو می گوید: “برای کمک به متخصصان و کاربران ها، آکسونوبل تحقیقات خود در زمینه الگوهای سالانه رنگ و نرم افزار وت رولر تستر و تصویرگر که برنده جایزه نیز هستند را برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب مطمئن رنگ مورد نظر خود در اختیار دارد.”
علاوه بر این، او همچنین افزود : “برای ایجاد ارزش اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی بالاتر، نوآوری ما با تغییر فرمولاسیون به فناوری های آب پایه درجهت کاهش اثرات زنجیره تأمین بالادستی و پایین دستی خود حرکت می کند.”
 شرکت بهر نیز نیز با چت رنگی آنلاین لایو کالر دیسکاوری و پینز تو پالتز خود به مشتریان در انتخاب رنگ کمک می کند.
نرم افزار کالر دیسکاوری به شما اجازه می دهد تا قبل از تهیه و بکارگیری رنگ پیشنهاد شده، رنگ اتاق را ، یعنی اتاق نشیمن، آشپزخانه، و غیره  انتخاب نمایید.

 

مترجم: مهندس نیوشا علیا-دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی رنگ-پژوهشگاه رنگ 

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این مقاله را که در شماره   201 ویژه نامه پوشرنگ در نیمه تیرماه منتشر شده است، بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا