اخبار

روش جدید اندازه گیری دیواره نازک مخصوص بطری های PET

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Agr گزینه ی جدیدی را برای سامانه های مدیریت قالب گیری دمشی معرفی کرده است. این سامانه با دارا بودن ویژگی هایی خاص قادر است این اطمینان را ایجاد کند که مقدار ماده ی محدود موجود که برای تولید بطری های سبک وزن PET مورد استفاده قرار می گیرد، مسیر مشخصی را طی کرده و دقیقا جایی که باید، قرار بگیرد. با این کار ضخامت بطری به خوبی تنظیم شده و عملکرد مناسبی نیز خواهد داشت.

طبق گفته ی Agr دستگاه دارای این فناوری اندازه گیری، داخل دستگاه قالب گیری دمشی جای گذاری شده و این امکان را ایجاد می کند که اندازه گیری مواد برای هر تک بطری صورت گیرد. با این شرایط تنظیمات ضخامتی با دقتی تا حدود 0/05 میلی متر ممکن می شود. با وجود این دستگاه، تغییرات شرایط فرایندی بسیار آسان خواهد بود.

در راستای ایجاد بطری هایی با ضرر کمتر به محیط زیست، فشارها برای کاهش وزن بطری ها روز به روز بیشتر می شود. این کاهش وزن عمدتا از طریق کاهش ضخامت صورت می گیرد. برای کنترل دقیق ضخامت بطری ها وجود فناوری های اندازه گیری بسیار بحرانی است. این دستگاه تا به حال روی بیش از ۴۰۰ دستگاه تولید بطری نصب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا