اخبار

روز گذشته فاز یک پتروشیمی‌های ماهشهر از مدار تولید خارج شدند

بسپار/ ایران پلیمر روز گذشته  مدیر روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تکذیب انفجار در این پتروشیمی،‌ گفت:‌ قطع برق در یکی از نیروگاه های پتروشیمی فجر،‌ تعدادی از پتروشیمی های منطقه ویژه پتروشیمی (ماهشهر) از مدار خارج شده‌اند.

بهنام صیفوری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه پتروشیمی فجر مسوولیت تامین سرویس های جانبی پتروشیمی های ماهشهر را بر عهده دارد،‌ ادامه داد: این شرکت دو نیروگاه دارد که یکی از نیروگاه‌ها از مدار خارج شده است.

وی افزود:‌ با استفاده از برق نیروگاه دوم،‌ سایر سرویس های جانبی در مدار تولید قرار دارد و در تلاشیم تا نیروگاه اول نیز هر چه سریعتر به مدار تولید بازگردد.

صیفوری تاکید کرد: این قطعی در حالی اتفاق افتاده که این پتروشیمی چهار سال تولید پایدار داشته است.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فجر انریی خلیج فارس، پتروشیمی هایی که سرویس های جانبی را از فاز دو می گیرند اکنون در مدار تولید قرار دارند.

وی علت قطع برق نیروگاه پتروشیمی فجر را «فنی» ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد سریعتر این نیروگاه به مدار تولید بازگردد.

به گزارش ایرنا،‌ شرکت فجر انرژی خلیج فارس مسوول تامین سرویس های جانبی مانند برق،‌بخار،‌اکسیژن و … را برای پتروشیمی های منطقه ماهشهر بر عهده دارد و از آنجا که پتروشیمی‌ها بدون این خدمات نمی توانند به تولید ادامه دهند،‌ قطع یکی از این سرویس‌ها، توقف تولید در سایر پتروشیمی‌ها را به دنبال دارد.

 

(به روز رسانی می شود …)

 

نیپنا امروز اعلام کرد که این پتروشیمی ها به مدار تولید بازگشته اند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا