اخبار

حضور دو معاون وزیر در پنل افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری/ برگزاری نمایشگاه مجازی همزمان با کنفرانس

بسپار/ایران پلیمر به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران، دو معاون وزیر در پنل افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری حضور خواهند داشت و سخنرانی های خود را با موضوع اهمیت صنعت میانی در تکمیل زنجیره صنعت پتروشیمی ایراد خواهند کرد.

مهدی صادقی نیارکی، معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن، تجارت و بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری که به صورت آنلاین تحت پلتفرم زوم برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

موضوع سخنرانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، “تحقق توسعه متوازن با تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی” است و اهمیت صنعت مستربچ و کامپاند به عنوان صنعت میانی در زنجیره صنعت پتروشیمی توسط وی تشریح خواهد شد.

روابط عمومی انجمن همچنین اعلام کرد که نمایشگاه مجازی پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری هم زمان با آغاز به کار کنفرانس افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه مجازی پنجمین کنفرانس به شیوه ای مدرن تدارک دیده شده است و علاوه بر نمایش ویدیوها و کاتالوگ های شرکت های حاضر در نمایشگاه، امکان بازدید مخاطبان و پرسش و پاسخ از مسوولین غرفه های مجازی فراهم شده است. ارائه مشخصات فنی و محصولات موجود و پرسش و پاسخ ها به صورت ویدیویی و صوتی، فضایی مشابه نمایشگاه های حضوری پدید خواهد آورد.

انجام این شیوه مدرن در برگزاری نمایشگاه و کنفرانس توسط انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران، که همواره پیشرو و همگام با تحولات جهانی بوده است، مسیر را برای آینده کنفرانس ها و نمایشگاه ها در صنعت پلیمر همواره خواهد ساخت.

از تمامی شرکت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در صنعت پلیمر دعوت می کنیم تا از نمایشگاه مجازی کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری بازدید نموده و با دستاوردهای شرکت های جاضر در نمایشگاه آشنا شوند.


این کنفرانس در روزهای 30 مهرماه و اول آبان ماه برگزار می شود. جهت ثبت نام می توانید به http://imcpaconf.ir/fa/ مراجعه کنید. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا