اخبار

رنگ های جدید Clariant مخصوص گونه های جدید PVC

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Clariant اخیرا ماده ای جدید به نام Telasperse PVC را مخصوص PVC های نرم شده و غیر نرم شده معرفی نموده است. این خانواده ی جدید معرفی شده در حال حاضر دارای 7 رنگ می باشد. یک آبی، سه قرمز، سه زرد، دو مشکی و یک سفید رنگ های این محصول بوده و رنگ های بیشتری ماه آینده معرفی خواهد شد.

تا به حال آمیزه  کاران PVC نرم شده و فرآیندکاران این حوزه منابع تامین کنندگان محدودی از رنگدانه های با کیفیت بالا را داشته اند. ورود شرکت Clariant به این بازار حائز اهمیت گزینه های زیادی را برای خریداران فراهم خواهد آورد.
این رنگدانه های جدید تولیدی از 40 تا 50 درصد حاوی رنگدانه های آلی بوده و فاقد هرگونه گرد و غبار (Dust) می باشد. در صورت درخواست این مشتری، این محصولات می تواند به صورت صفحه ای نیز عرضه شود.
طبق گفته ی Philippe Lazerme رئیس بازاریابی استراتژیک در حوزه ی رنگدانه ها :”با ساخت رنگدانه های Telasperse PVC ما موقعیت های جدیدی را برای آمیزه کاران و سایر تولیدکنندگان همچون تولید کنندگان فیلم و ورق ایجاد کرده ایم. این تولیدات همچنین برای سیم و کابل، پروفیل و کاربردهای زمینی نیز مناسب می باشد.”
تولید این رنگدانه ها به فرآیندکاران کمک می کند تا هزینه های تولیدی خود را کم کنند و در صورت لزوم غلظت رنگدانه ها در محصولات خود افزایش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا