اخبار

رنگ‌های مات برای تولید بطری‌های PET

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت PolyOne سری جدید محصولات خود را تحت عنوان Smartbatch™Frost برای بطری‌های PET ارائه کرده است. این دسته محصولات رنگ و افزودنی، در پاسخ به تقاضای رو به افزایش شرکت‌های چینی در خصوص تمایز محصولات، تولید شده است و علاوه بر آن به سهولت و کاهش هزینه‌های تولید نیز کمک می‌کند.

مدیر داخلی شرکت PolyOne در بخش رنگ و افزودنی‌های آسیا، آقای  Eng Lee می‌گوید: صاحبین برندها در آسیا به صورت پیوسته با ایجاد تمایز بصری بسته‌بندی‌های PET در جستجوی افزایش مصرف مشتریان هستند. ما این دسته محصول را به نحوی توسعه دادیم که مشتریانمان بطری‌هایی گران‌قیمت و پیچیده تولید کنند، رنگ‌‌های گوناگون برای تولید بطری‌ها داشته باشند و در ارائه طرح‌های مقرون‌به‌صرفه آزادانه‌تر عمل کنند.

بهبود عملکرد مقاومت لغزشی

اگر این رنگ‌ها را طی فرایند قالب‌گیری دمشی-کششی به رزین PET اضافه کنیم، ظاهری نرم، خنک و یخ‌مانند ایجاد می‌کنند و خواص مقاومت لغزشی بهتری را نسبت به بطری‌های PET معمولی ارائه می‌کنند. این مستربچ جدید را می‌توان در تمام بطری‌های PET، از جمله بطری‌های آب، نوشیدنی و بسته‌بندی‌های محصولات مراقبت شخصی (پوست و مو) مورد استفاده قرار داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا