اخبار

رنگ‌های جدید برای چندسازه‌های تقویت شده با الیاف طبیعی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت PolyOne در نمایشگاه بین‌المللی Fakuma رنگ‌های جدیدی در چندسازه تقویت شده با الیاف طبیعی تحت عنوان تجاری reSound™، ارائه کرده است. رنگ‌هایی که در این محصول قابل استفاده هستند عبارتند از: بِژ، مسی، سفالی، سبز، آبی و مشکی. علاوه بر این رنگ‌های خلاقانه، محصول reSound™ با بکارگیری از فرمول‌بندی‌های مناسب برای کاربرد در رانشگری پروفیل نیز قابل استفاده است. بدین ترتیب، امکان استفاده از آن در رانشگری قطعات مورد نیاز در ساخت و ساز، وسایل ورزشی و مبلمان نیز وجود دارد. 

مدیر شرکت PolyOne اظهار می‌دارد: “علاوه بر استقبال خوب صنعت اتومبیل در خصوص محصول reSound™، صنایع دیگر نیز تمایل خود به استفاده از این محصول سبک وزن را ابراز کرده‌اند. رنگ‌های جدید بکار رفته در این محصول و شرایط رانشگری متنوع، انعطاف‌پذیری و زیبایی را به همراه کارایی بالا و سهولت در فرایندپذیری به مشتریان ارائه می‌دهد. 
در مقایسه با سایر محصولات تقویت شده با الیاف طبیعی، reSound™ از خواص فیزیکی-مکانیکی بهتری نظیر 20% بهبود در خواص کششی و پیچشی، oC10 الی oC20 دمای کج شکلی (HDT) بالاتر، و بهبود 50% در استحکام ضربه برخوردار است. نتایج آزمون‌های مختلف نشان داده است که reSound™ نسبت به محصولات تقویت شده با الیاف شیشه کارایی مشابهی دارد؛ این در حالی است که چگالی این محصول 10-5 درصد نسبت به نمونه ی مشابه تقویت شده با الیاف شیشه کمتر می‌باشد. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا