اخبار

رنگدانه ی جدید شرکت BASF مخصوص پوشش های خودرویی

گروه ترجمه وتولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت BASF اخیرا خبر از تولید رنگدانه ی جدیدی مخصوص پوشش های خودرویی با نام eXpand!™ Red (EH 3427) داده است. این رنگدانه قادر است عمق رنگی بسیار خوب و براقیت قابل توجهی را ایجاد نماید.
این رنگدانه اولین محصولی است که حاصل همکاری های مشترک BASF و شرکت Landa Labs می باشد. این همکاری سال گذشته آغاز شد. به گفته ی مسئولین فروش این محصول، تولید eXpand!™ Red از هزینه ها و زمان تولید تا مقادیر چشمگیری می کاهد. 
این رنگدانه ی جدید که سایه های آبی رنگی را نیز داراست دارای هر دو ویژگی شفافیت و قدرت رنگی (tinting strength) می باشد. این ویژگی ها این رنگدانه را قادر می سازد تا پخش (Scattering) کمتری داشته و سایه های شدیدتری (Intensive shade) را ایجاد نماید.
با وجود امتزاج پذیر بودن با اغلب سامانه های نوین پوشش دهی خودرویی، eXpand!™ Red در نوع خود اولین محصولی است که برای کاربردهای بیرونی نیز مناسب می باشد. ابعاد کوچک این رنگدانه زمانی را که در فرآیندهای تولید معمول برای تولید رنگدانه مورد نیاز است کوتاه کرده که همین مساله از هزینه های تولید تا مقادیر زیادی می کاهد. 
علاوه بر این رنگدانه ی قرمز، شرکت BASF محصول دیگری را با نام Lumina® Royal Exterior Dragon Gold EH 0907 (S2823D) تولید نموده که یک رنگدانه ی طلایی-سبز نیمه شفاف می باشد. این رنگدانه نیز می تواند در کاربردهای خودرویی، کاربردهای الکترونیکی، پوشش های پودری و ساخت و سازهای ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا