اخبار

رشد7 درصدی تولید پتروشیمی ها در فروردین 1400 نسبت به فروردین پارسال

بسپار / ایران پلیمر سید جلال میرهاشمی اظهار کرد: مجتمع های پتروشیمی در فروردین ماه سال جاری عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساندند و با توجه به تامین پایدار خوراک ، تولید انواع محصولات پتروشیمی رشد مطلوبی را به ثبت رساند.

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجموع تولید از سوی مجتمع های پتروشیمی در فروردین ماه سال جاری حدود 5.5 میلیون تن بود.

وی با بیان این که در سال جاری با توجه به ظرفیت های موجود و اقدام های در حال انجام، صنعت پتروشیمی ایران آمادگی دارد تا رشد تولید را محقق کند گفت: تمامی شرایط و زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه اندازی و بهره برداری طرح های جدید، با اقدام های انجام شده امسال نیز از ظرفیت های خالی تولید برخی از مجتمع های موجود نیز استفاده خواهد شد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: واحدهای پتروشیمی همواره همکاری بسیار مطلوبی برای رعایت الزام‌های بهداشتی و همچنین در تولید مواد اولیه موردنیاز بخش بهداشت و درمان داشته‌اند.

 

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا