اخبار

رشد 3/3 درصدی بازار پرکننده‌های پلیمری تا سال 2020

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بازار پرکننده‌های بسپاری تا سال 2020 به ارزشی معادل با 10/53 میلیارد دلار رسیده و شاخص CAGR آن از سال 2015 تا 2020 معادل با 3/3 درصد خواهد بود. خواص نوری مناسب با کیفیت زیاد، افزایش استحکام ضربه و توانایی جایگزین کردن با بسیاری از پلاستیک‌های گران قیمت از دلایل رشد مصرف این مواد در کاربردهای مختلف بوده است. پرکننده‌های بسپاری صنایعی با ایجاد فرصت‌های توسعه‌ی بسیار زیاد، مواد جدیدتر و خواص قالب گیری بهبود یافته تر را ایجاد کرده‌اند.

افزایش محبوبیت پرکننده‌های بسپاری در انواع مختلف نقش مهمی را در به جلو راندن بازار این محصولات داشته است. نمک‌ها، سیلیکات‌ها، اکسیدها و هیدروکسیدها از مهم ترین انواع این پرکننده‌ها می‌باشند.

افزایش نیاز به پرکننده‌های ارزان قیمت در کشورهایی نظیر چین و هندوستان رشد مضاعف این مواد را در سال‌های آینده تضمین خواهد کرد. دولت هند در نظر دارد سرمایه گذاری کلانی را در این راستا انجام داده و به شرکت‌هایی که به ساخت نمک‌ها، اکسیدها و سیلیکات‌ها مشغول هستند کمک کند. این مساله به رشد بازار این محصولات در این کشور کمک خواهد کرد. دولت چین نیز بر رشد تولید محصولات تمرکز کرده تا بتواند نیازهای خود و سایر کشورهای آسیا اقیانوسیه را تامین نماید.



 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا