اخبار

رشد 25/5 درصدی بازار PMMA تا سال 2021 میلادی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، به گزارش خبرگزاری Research and Markets، بازار جهانی PMMA در سال 2015 به میزان 4/2 میلیارد دلار برآورد شد و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت پذیرفته ارزش این بازار به رشد سالانه 4/7 درصد بین سال‌های 2021-2016 به 5/56 میلیارد دلار خواهد رسید. عامل اصلی رشد این بازار افزایش تقاضای صنایع پایین‌دستی عنوان شده است. علاوه بر این، افزایش نیاز به پلاستیک‌های با کیفیت بالا در سراسر جهان به افزایش تولید PMMA منجر خواهد شد.

یکی از کاربردهای وسیع PMMA به دلیل برخورداری از شفافیت، استحکام، پایداری ابعادی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و شرایط محیطی در صنعت الکترونیک می‌باشد. این بسپار در مواردی چون صفحات LED و LCD، قطعات لوازم خانگی و صفحات پوششی مورد استفاده قرار می‌گیرند. افزایش تقاضای قطعات الکترونیکی در منطقه آسیا/اقیانوسیه از عوامل رشد بازار در این بخش خواهد بود.

همچنین، افزایش نیاز به پلاستیک‌های با کارایی بالا در منطقه آسیا/اقیانوسیه نیز منجر به رشد بازار PMMA خواهد شد. عمده تقاضای PMMA در این منطقه به کشورهای هند و چین اختصاص داشته و چین بزرگترین بازار PMMA را داراست. صنایع خودرویی و ساخت و ساز نیز علاوه بر الکترونیک در این منطقه در رشد بازار PMMA تاثیرگذار خواهند بود.

در سال 2015، منطقه آسیا/اقیانوسیه بیشترین بازار PMMA را بخود اختصاص داد. علاوه بر این، در دوره پیش‌بینی شده این منطقه از بیشترین میزان رشد نیز برخوردار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا