اخبار

رشد 21 درصدی صادرات محصولات مجتمع های پتروشیمی

بسپار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما می نویسد، مجموع کل محصولات تولیدی مجتمع های پتروشیمی ایران در آذر بیش از 3,81 میلیون تن بوده است؛ مجموع تولیدات مجتمع های پتروشیمی از ابتدای سال تاکنون به 34.78 میلیون تن رسیده است.


بر این اساس، فروش داخلی آذر مجتمع های پتروشیمی کشور بیش از 1,1 میلیون تن به ارزش 19505.6 میلیارد ریال و صادرات محصولات پتروشیمی ها دراین ماه به بیش از 1.3 میلیون تن به ارزش 594.8 میلیون دلار بوده است.
مجتمع های پتروشیمی قائد بصیر با بیش از 3 هزار تن، پتروشیمی رجال با بیش از 10 هزار تن، پتروشیمی مهر با بیش از 30 هزار تن، پتروشیمی مارون با بیش از 365 هزار تن، پتروشیمی اهتمام جم با حدود 2 هزار تن، پتروشیمی پلیمر کرمانشاه با بیش از 28 هزار تن، پتروشیمی لاله با بیش از 28 هزار تن و پتروشیمی زاگرس 1 و 2 با بیش از 271 هزار تن بالاترین عملکرد تولید را در آذر امسال نسبت به برنامه ماه در میان مجتمع های پتروشیمی کشور داشته اند.
19 مجتمع پتروشیمی منطقه ماهشهر در مجموع حدود 1,5 میلیون تن محصول را در آذر امسال تولید کردند، همچنین 12 مجتمع تولیدی واقع در منطقه پارس جنوبی، در آذر امسال در مجموع حدود 1.7 میلیون تن محصول را تولید کردند که به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شد؛ تولید دیگر مناطق نیز بیش از 632 هزار تن در آذرماه گذشته بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا