اخبار

رشد بازار فیلم های CPP و CPE

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر به عنوان یکی از موفقیت های شرکت Colines می توان به کارگیری خط تولید کامل Polycast را در ویتنام توسط شرکت KY Phat را نام برد. این خط تولید فیلم های CPP و CPE با ضخامت ۲۸۰۰ میلی متر برای کاربردهای لایه گذاری و فلزی شدن (Metallized) تولید می کند. فرمول بندی این فیلم ها ویژه بوده و توسط شرکت KY Phat و بخش تحقیق و توسعه ی شرکت Colines طراحی شده است.

طبق گفته ی این شرکت ویتنامی تولیدکنندی فیلم، شرکت Polycast همیشه در راس تمام فناوری ها و ریزه کاری های تولید فیلم ها با استفاده از فناوری ریخته گری (Cast) قرار دارد. با استفاده از فناوری های ویژه ی طراحی شده، شرایط تولید فیلم های ریخته گری با ضخامت های مختلف وجود دارد. شرایط تولید فیلم های ریخته گری با استفاده از پلی الفین های مختلف نیز ممکن است.

طبق نظر مدیر عامل شرکت Colines یکی از بازارهای رو به رشد تولید فیلم های CPE است. این فیلم ها از جنس پلی اتیلن بوده و به روش ریخته گری تولید می شود. در حال حاضر ریخته گری یکی از روش هایی است که به ندرت جایگزین تولید فیلم به روش دمشی خواهد بود.

ریخته گری فیلم نسبت به فرآیند تولید فیلم دمشی مزایای بی شماری را داراست. به عنوان یکی از این مزیت ها می توان دستیابی به خواص نوری بسیار مناسب را نام برد. بدون شک خواص نوری به دست آمده با استفاده از روش ریخته گری با تولید فیلم از طریق دمش به هیچ عنوان قابل مقایسه نخواهد بود. یکی دیگر از مزایای روش ریخته گری نسبت به دمشی کنترل خط مماس (Frost line) بوده که از جنبه ی بهبود خواص مکانیکی بسیار حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا