اخبار

راه حل تمام خودکار RAMPT برای اتصال قطعات خارجی خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر RAMPT یک واحد تولیدی تمام خودکار برای اتصال قطعات خارجی خودروها را ایجاد کرده است. در این سامانه ها تلفیقی از خودکارسازی، توزیع، رباتیک و برش در عین انعطاف پذیری و سرعت وجود دارد. 
تولیدکنندگان خودرویی نه تنها سرعت را بر حسب mph اندازه گیری می کنند، بلکه فرآیندهای تولیدی فوق سریع نیز برای پیشبرد اهداف و رقابت موثر آن ها با رقیبان بسیار حیاتی است. 
این سامانه ی تولیدی در واقع سامانه ای بسیار جامع بوده که برای اتصال قطعات خارجی خودرو نظیر قطعات سمت چپ و راست خودرو، تیغه های باد، درب های عقبی وانت ها و … استفاده می شود. سامانه ی تولیدی RAMPT تلفیقی از دقت، سرعت، عملکرد و انعطاف پذیری را دارا می باشد. در این سامانه برای برخی از اتصالات از چسب های پلی اروتانی دو جزیی استفاده می شود. پیش از اعمال چسب بخش کنترل کیفی این سامانه از درست بودن همه چیز اطمینان حاصل می کند. ربات هایی که در این سامانه مورد استفاده قرار گرفته اند از انواع FANUC، KUKA و ABB هستند. این ربات ها این امکان را دارند تا قطعات موجود روی تسمه ها را جابجا کرده و در سر جای مناسب خود سوار کنند. بسته به نوع تولید استفاده از یک یا چندین ربات قابل استفاده خواهند بود. برای بهبود چسبندگی، آمایش های پلاسمایی نیز در این سامانه قابل انجام خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا