اخبار

راه‌حل جدید BASF مخصوص چاپ سه بعدی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت BASF SE در نظر دارد تا تاریخ اول ماه سپتامبر سال 2017 شرکت فرعی جدیدی به نام  BASF 3D Printing Solutions GmbH را ایجاد نماید. مرکز این شرکت جدید که تمام سهام آن مربوط به شرکت BASF می‌باشد، در Heidelberg کشور آلمان قرار دارد. این شرکت جدید بر ایجاد و گسترش کسب و کارهای موادی، راه‌های مختلف، اجزا و خدمات مربوط در زمینه‌ی چاپ سه بعدی تمرکز خواهد کرد. این شرکت به صورت تنگاتنگ با محققان و مهندسین کاربردی BASF و شرکای خارجی آن‌ها نظیر دانشگاه‌ها و مشتریان بالقوه همکاری خواهد کرد چراکه بتواند راه حل‌های درستی برای مجموعه‌ی گسترده‌ای از نیازها فراهم نماید.

آقای Volker Hammes مدیر برنامه ریزی‌های راهبردی شرکت BASF در مورد دلایل ایجاد این شرکت جدید چنین می‌گوید : “زمینه‌ی چاپ سه بعدی مخصوص کاربردهای صنعتی بسیار بسیار پویا بوده و همواره در حال رشد می‌باشد. این مساله به این معنی است که نیاز به ساختارهای زودبازده و تیمی که بتواند در فرآیندهای مختلف سریع تصمیم گیری نماید احساس می‌شود. با تلفیق فعالیت‌های متمرکز مشتریان بر چاپ سه بعدی و فعالیت‌های تحقیق و توسعه‌ای BASF، این مجموعه به موفقیت‌های چشم گیری خواهد رسید.”

این مجموعه‌ی جدید نزدیک به 30 متخصص را استخدام نموده است. بسیاری از این متخصصان قبلا در شرکت اصلی BASF در زمینه‌ی چاپ سه بعدی فعالیت می‌نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا