اخبار

رادسیس پوشش برای نخستین بار تولید کرد: پوشش یووی دوپختی در کشور

 بسپار/ایران پلیمر شرکت دانش‌بنیان رادسیس پوشش برای اولین بار در کشور موفق به تولید پوشش یووی دوجزیی شد.

پوشش‌های یووی دوپختی (Dual Cure) بر اساس دو سازوکار مکمل خشک می‌شوند که یکی از آنها همیشه پخت با یووی است و دیگری می‌تواند پخت گرمایی، پخت دوجزیی یا خشک شدن فیزیکی باشد. دلیل بکارگیری این پوشش‌ها قابلیت آنها برای خشک شدن در نواحی از قطعه است که مورد تابش مستقیم یا غیرمستقیم یووی قرار نمی‌گیرند. در پوشش‌های یووی معمولی، نواحی که مورد تابش نیستند، هرگز خشک نخواهند شد و همواره چسبناک باقی می‌مانند در حالیکه در پوشش‌های یووی دوجزیی، این مناطق به دلیل واکنش دوجزء پوشش با یکدیگر، ظرف چند دقیقه تا چند ساعت کاملا خشک می‌شوند.

فناوری پوشش‌های یووی دوپختی، فناوری جدید است که با بکارگیری آن یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های پوشش‌های یووی برای بکارگیری در قطعات سه‌بعدی غیرشفاف، از میان برداشته می‌شود. این محصول با نام تجاری DuaCure100 به بازار عرضه شده و برای پوشش‌دهی انواع پلاستیک‌ها از جمله پلی اتیلن، پلی‌پروپیلن، ABS، پلی‌آمید، پلی‌کربنات و PBT مناسب می باشد.

رادسیس پوشش یک شرکت دانش بنیان تولیدی نوع ۱ است که بر توسعه فناوری‌های نوین بخصوص پوشش‌ها، مرکب‌ها، چسب‌ها و درزگیرهای یووی برای صنایع مختلف تمرکز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا