اخبار

رئیسی: جلوگیری از خام‌فروشی در بخش پتروشیمی ضرورت است

بسپار / ایران پلیمر رئیس‌جمهوری ضمن تأکید بر لزوم توجه به صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در مسیر افزایش اشتغال، خواستار تقویت این بخش در استان خوزستان شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه خود به خوزستان شامگاه جمعه، (پنجم شهریورماه) در نشست شورای اداری و جمع مدیران این استان با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده درباره مشکلات و اقدام‌های انجام‌شده برای رفع آنها، گفت: رفع مشکلات خوزستان نیازمند روحیه‌ای جهادی و بسیجی است و باید کار مضاعفی انجام شود.

وی تعریف برنامه‌ای کوتاه‌مدت برای رفع مشکلات را ضروری و فوری دانست و افزود: مدیران خوزستان باید پیش‌بینی کنند که چه اقدام‌هایی باید انجام دهیم تا هرچه سریع‌تر مشکلات این استان حل شود و در این راه مدیران باید کار را با جدیت دنبال کنند و به نامه‌نگاری با مرکز بسنده نکنند.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه باید با تلاش شبانه‌روزی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، تأکید کرد: این کار با روحیه‌ای جهادی و بسیجی شدنی است و باید مانند دوران دفاع مقدس برای رفع موانع و مشکلات عمل کنیم.

توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی اشتغال‌زایی و ارزش افزوده بالا به همراه دارد

وی با اشاره به لزوم توجه به صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در مسیر افزایش اشتغال، یادآور شد: صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در کنار ارزش افزوده بالا، ظرفیت افزایش اشتغال دارند، بنابراین باید تلاش کنیم در بخش پتروشیمی، خام‌فروشی نکنیم و این از ضرورت‌هایی است که باید در استان خوزستان تقویت شود.

منبع: شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا