اخبار

دکتر علیرضا میرعمادی، معاون بازاریابی و هوش تجاری در بسپار شیمی سپیدان: بازار سنتی در حال تغییر است

بسپار/ایران پلیمر حوزه فعالیت ما تولید کامپاند، مستربچ، پلیمر، افزودنی و نساجی است و تقریبا به تمام نقاط دنیا صادرات داریم. فکر می کنم تنها شرکتی هستیم که ۳۳ دفتر بین المللی داریم.
در حال حاضر پروژه های توسعه ای زیادی داریم، پروژه های پلی ال، TPE و TPV در مجموعه ما در حال راه اندازی است. فکر می کنم جزو اولین شرکت های دانش بنیانی هستیم که با ۱۷ بیزینس سنتر تحت نام بسپار شیمی سپیدان کار می کنیم. من از همین جا به تمام دوستانی که تازه وارد شرکت های دانش بنیان شده اند، توصیه می کنم اگر بازاریابی، اهداف و تقسیم بندی و مطالعات بازارسنجی خود را به درستی انجام دهند، جایگاهی را که ما طی کردیم شاید بتوانند خیلی سریع‌تر طی کنند. بازار، بازار خیلی خوبی است فقط نکته این است که در حال تغییر از حالت بسیار سنتی به کاملا تخصصی و هوش تجاری است. از همین جا به همه فارغ التحصیلان و جوانان می‌گویم که اصلا امید خود را از دست ندهید چرا که بازار هنوز هم تشنه علم و معلومات و تکنولوژی جدید است.

(ادامه دارد …)

متن کامل این گفت و گو را در شماره ٢٢١ماهنامه بسپار که در نیمه اسفند ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه و فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا