اخبار

دکتر حمید گرمابی پس از اتمام دوره نمایندگی مجلس، یک بار دیگر ریاست دانشکده مهندسی پلیمر پلی تکنیک را بر عهده گرفت

بسپار/ ایران پلیمر دکتر حمید گرمابی که در دوره گذشته مجلس به نمایندگی از نیشابور  حضور داشت و از معدود نمایندگان حاضر صنعت پلیمر در طول سالها به شمار می رفت، پس از اتمام دوره نمایندگی به دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازگشت و سکان ریاست دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ را به دست گرفت.
در پیام وی به عنوان رییس دانشکده آمده است: سلام، به دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ خوش آمدید. محلی که شما با همراهی همکارانم با دنیای شگفت انگیز پلیمرها و زبان رنگ آشنا شده و در کشف رازهای آن تلاش می کنید. امید آنکه سفر شما پر ثمر و بی خطر باشد.
دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ مفتخر است با بهره مندی از اساتید، دانشجویان و کارکنان ارزشمند خود مستمراً در حوزه های جذاب علوم و مهندسی پلیمر و رنگ به پویش پرداخته و ضمن ارائه دستاوردهای علمی برجسته، از طریق فارغ التحصیلان ارزنده خود ضمن توسعه مرزهای علم و دانش به اجرای ایده های صنعت محور خود (تحقیقات حرفه ای) اهتمام ورزند.
فارغ التحصیلان این دانشکده بعضاً در دانشگاه های مختلف دنیا مشغول به تحصیل و تحقیق هستند و برخی دیگر در صنعت کشور مشغول نقش آفرینی هستند.
دانشکده امید دارد با همراهی شما افق های بلند تری را ترسیم و قلل رفیعتری را تسخیر نماید. همکاران دلسوز دانشکده بر این باورند که مهـمترین کار دنـیا کمک به رشد و بارور شدن سازندگان فرداست و همه آنها در کنـار شـما خواهند بود تا شور تحصیل و گرمی تلاش شما پر ثمر گردد.
موفقیت شما افتخار ماست
با آرزوی بهروزی مستمر
دکتر حمید گرمابی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا